2021-05-17, 16:00
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast

Oj vet du inte skillnaden mellan vapenvila och ett gediget fredsavtal med gränsdragning? Hoppsan.. Det är faktiskt inte ditt fel, det är mitt fel som slösar tid

Har du noterat hur dina inlägg aldrig innehåller källor eller fakta utan bara lite godtyckliga höftskott strösslade med rasism?

Det hade varit så mycket mer tidseffektivt om du bara rakryggat kunde skriva att du är en fascist som hatar muslimer och inte har något emot att dessa dör.

Alla ni stolpskott här inne som blint försvarar Israel har inget emot att barn får brinna levande i sina sängar för Israel gör aldrig fel och allt Israel säger är lag utan undantag. Alla som ifrågasätter Israel är terrorister.

Vi andra vågar erkänna att Israel dödade 80% civila i förra kriget och att vi kanske ska vara lite mer kritiska till maktbalansen och inte bara se på när amerikanska missiler haglar in över bostadsområden.

Och sen följer du upp det att kalla mig cuckhold

Du är definitivt på den "goda" sidan.

edit: Nu har jag fått min välförtjänta OT varning efter allt skojande med JHD så nu får jag ta det lugn

Vilka här är det som säger sig blint försvara Israel och inte bryr sig om att att barn skadas eller dödas? Vem eller vilka har du pratat med här?
Citera
2021-05-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Lod, är inte det än såndär 50/50 stad med hälften Judar/Palestinier ?

20% muslimer
Citera
2021-05-17, 16:16
Medlem
Regimens militär censur på media går i hög varv.

Många israeliska byggnader är förstörda i Ashdod och närliggande städer i norr om Gaza.
Citera
2021-05-17, 16:21
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Regimens militär censur på media går i hög varv.

Många israeliska byggnader är förstörda i Ashdod och närliggande städer i norr om Gaza.

Om du gillar pressfrihet så gillar du Israel mer än Palestina. Jag håller med, pressfrihet är viktigt.
Citera
2021-05-17, 16:22
Medlem
"This is the moment we targeted Islamic Jihad Northern Division Commander in Gaza, Hussam Abu Harbid.

As an Islamic Jihad commander for 15 years, he was behind rocket launches, shootings, & anti-tank missile attacks on Israel.

He won't be committing any more terrorist attacks."
https://twitter.com/IDF/status/1394272890867134469

Påfyllning...

"The Biden administration approved the sale of aircraft weapons to Israel in the amount of $ 735 million. Mainly JDAM guided bombs will be purchased"
https://twitter.com/theragex/status/1394261705471975429/photo/1
.

.
Citera
2021-05-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Trams igen.
Vi säger såhär. Hur många civila hade dött om det var Israel som skickade iväg 3000 raketer mot Palestinas befolkning? Du inser att det hade varit tusentals va?

Men det är okej att Hamas gör det bara för att deras raketer är från stenåldern?
Tanken räknas inte i detta fallet va?
Tanken räknas inte, det är resultatet som är av betydelse. Kan man ”nobelt” mörda 60 barn?
Citera
2021-05-17, 16:29
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoffSvek
Tanken räknas inte, det är resultatet som är av betydelse. Kan man ”nobelt” mörda 60 barn?

Vad tycker du om att ge pengar till självmordsbombare?
Citera
2021-05-17, 16:34
Avslutad
Citat:

Så om jag skjuter dig med 10 skott med en pistol från andra världskriget men din moderna skyddsväst hindrar skotten från att göra skada, då skall jag gå fri? Ingen skada skedd?
Citera
2021-05-17, 16:35
Medlem
Israel håller västvärlden som gisslan. Regimens brott mot palestinier är okej för västvärlden.
Citera
2021-05-17, 16:35
Medlem
Citat:

På tal om barn

Dödade barn i Syrien 2011-2017: runt 25500
https://www.statista.com/statistics/697188/child-deaths-in-syria-by-party-responsible/

---
[OT]
"A child dies from hunger every 10 seconds

Poor nutrition and hunger is responsible for the death of 3.1 million children a year. That’s nearly half of all deaths in children under the age of 5."
https://www.theworldcounts.com/challenges/people-and-poverty/hunger-and-obesity/how-many-people-die-from-hunger-each-year/story

Samtidigt föds det runt 385000 barn/dag... (mer än 4/sekund)
https://www.theworldcounts.com/stories/How-Many-Babies-Are-Born-Each-Day
[/OT]
.
Citera
2021-05-17, 16:36
Medlem
rokossovskys avatar
Israel var en kriminell stat redan vid dess grundande, som baserades på etnisk rensning. Denna aggressiva rasism och apartheid har aldrig lämnat den judiska statens DNA.

Den enda lösningen är en revolution, som med tiden kommer - då USA (som försvarar och stöder Israels alla brott mot mänskligheten och blockerar alla resolutioner i FNs säkerhetsråd) har imploderat och Israel står ensamt. Då är den israeliska staten död och judarna kan ingå som vanliga medborgare i den nya palestinska staten.
Citera
2021-05-17, 16:38
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Israel håller västvärlden som gisslan. Regimens brott mot palestinier är okej för västvärlden.

Vilket land i mellanöstern tycker du är bättre när det kommer till demokrati och pressfrihet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in