• 1
  • 2
2002-10-03, 12:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad sitter den pajsaren på för super hemlig information som gör att han kan få det ena toppuppdraget efter det andra. Alla andra hade varit rökta efter ett porrklubbs besök och en hel del konstiga uttalanden.

En teori skulle ju kunna vara:
Vem var med honom på Porrklubben?!?!? Han har kanske skyddat någon högt uppsatt person och så länge han är nöjd håller han tyst.
Vad gjorde Göran Persson under den kvällen?
8O
Citera
2002-10-03, 13:03
äldre konto (old)
Ej medlem
har också hört att det var GP som var med på porrklubben
Citera
2002-10-03, 13:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Fan, jag har också hört samma sak faktiskt...
Skulle iofs inte förvåna mig ett dugg om det var sant.
Någon annan som vet mer?
Citera
2002-10-03, 13:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Det var inte GP som var med honom på klubben, enligt flertalet journalister.

Däremot är BR och GP gamla polare sen länge.
Citera
2002-10-03, 17:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Kanske dags att stänga denna tråd pga av spekulation Rubberman?
Citera
2002-10-03, 18:33
äldre konto (old)
Ej medlem
no text

det är inte förbjudit att spekulera och allra minst här. Är det en politiskvilde som talat
Citera
2002-10-04, 10:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Björn Rosengren

[quote="fullegubbe"]Vad sitter den pajsaren på för super hemlig information som gör att han kan få det ena toppuppdraget efter det andra. Alla andra hade varit rökta efter ett porrklubbs besök och en hel del konstiga uttalanden.

Denna fråga har jag själv grunnat LÄNGE på. Vad/vem är det som ger denne goddagspilt total amnesti varenda gång??
Citera
2002-10-04, 20:44
Medlem
Re: Björn Rosengren

[quote="UllisUllis"]
Citat:
Ursprungligen postat av fullegubbe
Vad sitter den pajsaren på för super hemlig information som gör att han kan få det ena toppuppdraget efter det andra. Alla andra hade varit rökta efter ett porrklubbs besök och en hel del konstiga uttalanden.

Denna fråga har jag själv grunnat LÄNGE på. Vad/vem är det som ger denne goddagspilt total amnesti varenda gång??

Jag har också funderat på det länge, och enda anledningen jag har kommit på är att han är vältalig, snyggt klädd, vilket går hem hos näringslivets s.k. toppar. Dessutom var han av GP framskickad som förgrundsfigur när det skulle dras in tvångsskatt till staten i samband med
Teliaemissionen.

Min andra tes och fundering är att han har en hållhake på GP, eller GP:s kollegor som gör att han fortfarande får röja runt och kräka mungalla....
Citera
2002-10-08, 15:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Tips från lärare

Jag diskuterade saken med en lärare när jag gick i högstadiet. Han hade en god vän på en norrlandsbaserad lokaltidning som påstod att det var väl känt hur det hela skulle ha gått till: Göran Persson och Björn Rosengren var båda på klubben, BR lovade att ta på sig hela skulden, i gengäld lovade GP honom en tung post i nästa regering.
-Hur gick det då? sa jag.
-Vi får väl se efter valet, svarade han.
EFter valet skapades Näringsdepartementet med, ja just det, Björn Rosengren på topp-plats.
Bara min idé om hur det hela kan ha gått till.
Citera
2002-10-08, 15:36
äldre konto (old)
Ej medlem
En journalistpolare till mig påstår att det är en "allmän sanning" inom journalistkåren att BR skyddade GP på porrklubben...
Citera
2002-10-08, 15:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Något skumt är det nog. Att en minister samt dennes vice-minister gång på gång kan göra tabbar, den ena värre än den andra, utan att åka ut i kylan ter sig ganska märkligt.

Man noterade ju för övrigt att Herr Rosengren var totalt osynlig under hela valrörelsen. Han sattes väl i karantän av Perssons rådgivare...
Citera
2002-10-08, 18:52
Medlem
Har hört att GP skulle uppträda på klubben, iklädd bara banankjol och att muskulösa män skulle få plocka bland bananerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in