Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-22, 17:26
  #1
Medlem
u_n_mes avatar
Har hört att det finn syre barer i japan med smaksatt syre. Dett skulle tydligen ge någon kick samtidigt.. någon som vet något om detta??
Citera
2004-04-22, 19:47
  #2
Awaiting Email Confirmation
Tribes avatar
Har också hört att man kan inhalera alkohol och få en kick
Citera
2004-04-22, 19:57
  #3
Medlem
De finns utspridda över hela världen speciellt i storstäder med rutten luft. Är säkert ganska trevligt för folk som andas in avgaser hela dagarna, men inget vi i Sverige behöver bry oss om direkt.

http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=2750
Citera
2004-04-22, 20:04
  #4
Medlem
Mescalines avatar
haha, jag trodde du menade att det fanns "syra" barer och sånt och att du stavade fel.
Citera
2004-04-23, 11:55
  #5
Medlem
keffemil_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Har hört att det finn syre barer i japan med smaksatt syre. Dett skulle tydligen ge någon kick samtidigt.. någon som vet något om detta??

Japp, det stämmer! Såg det för några dagar sedan när Musikbyrån hade japanspecial
Citera
2004-04-24, 08:34
  #6
Medlem
Folk tror att man får en uppåtkick av syre.. Otroligt befängt, Det finns inget centralstimulerande i syre..
I bland förstår inte jag varför folk hittar på saker i sitt huvud, läs på om ni undrar nåt, anta inte..

Skrivet rent allmänt, ej riktat mot någon.
Cheers.
Citera
2004-04-25, 01:37
  #7
Medlem
Syre

Har oxå hört hur "häftigt" det skulle vara och vilken kick det skulle ge. Provade därför när jag var i staterna, men men...

Någon kick var det inte tal om, men det smakade/luktade gott. Ha ha, ungefär som när man var liten och hade såna där luktsuddigummin.

Efteråt blev man ganska pigg, vilket ju inte är speciellt konstigt med tanke på att det är så kroppen funkar...

Om det var värt 15 buck är jag ytterst tveksam till. Kul att ha provat men skulle inte betala mer 3-4 buck för att göra om'et.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback