Citat:
Ursprungligen postat av meltedwalkman
Hmmm vad är nyttan med någon tråd i detta forum egentligen

men tack för att du valde att inte bara gnälla.
En av mina favoriter var i en biosalong när jag var 16. Satt längst bak med en tjej och småmyste... sen lade hon sin jacka i mitt knä, jag knäppte upp mina jeans... sen runkade hon av mig långsamt. Om någon tittade noga (vilket jag utgår ifrån att någon gjorde) så kunde man säkert räkna ut vad som försiggick... svårt att komma dock då man faktiskt var rätt skraj att en arg biovärd skulle komma och börja skrika. Men sen viskade hon några väl valda saker i örat på mig och sen....

Antar att du inte har någon aning om vilken film det var ni såg?
Min första gång..
Var 16 år gammal och skulle sova över hos min dåvarande flickvän. Anfallet kom rätt oväntat från vänsterflanken utan att jag var ett dugg beredd på det. Dock så kände
Menige Junior tydligen på sig att ett oväntat anfall skulle inträffa, så han stod på en hyfsad givakt. Striden pågick en bra stund i tystnad, och plötsligt då jag kikade upp mot himlen (taket) för att spana efter fientliga flygmaskiner så blev det vått och varmt på stridsfältet. Tittar dit och till min förvåning så har fienden valt att inte nog med att runka av, även suga på Junior!
Väl i stridens hetta så exploderade Junior i fiendens mun