2010-06-18, 23:23
Medlem
meltedwalkmans avatar
Bästa FB!

Idag är en sån där dag. En dag då man har inget annat än sexuella fantasier i skallen. Och en av mina favoritfantasier är avrunkningar. Banalt kanske en del tycker, men jag gillar det skarpt. Vet inte vad som fascinerar mig med det, kanske är det flashbacks(höhö) från sin extremkåta tonårstid där avrunkningar var väldigt vanligt förekommande.

Jag har upplevt en hel del kul grejer själv i ämnet men jag tänkte först vända mig till er - killar som tjejer. Berätta gärna om en avrunkning ni minns - give och receive. Allt är intressant.
Citera
2010-06-18, 23:28
Medlem
Dr Snoozes avatar
Börja du
Citera
2010-06-18, 23:37
Bannlyst
Förstår inte nyttan egentligen, fan vilken värdelös tråd. Och du borde ju också dela med dig! Men för att inte vara en gnällfitta så kan jag dela med mig iallafall. Lång historia kort.. Jag kommer ändo inte ihåg så mycket..

Jag var femton, ung o dum.
Jag var på ett beachparty med vänner och några tjejer som var ett år yngre. Det fanns ett antal vodkaflaskor på plats och massor med öl. Naturligtvis drack vi skiten, och vi blev fullare och fullare som kvällen/natten gick. Det är inte så tydligt men jag vet ungefär hur det gick till.
Jag var packad och, tja, full. De som hade moppe lekte runt med dom ganska vilt, några brölade runt och drack som åsnor, och några drack sprit med flickorna. Det gänget ingick jag i. Hade ingen moppe och jag var för seg för att skrika runt som en dåre med polarna, så tjejerna fick duga.
Runt en brasa satt vi och söp lite, så börjar en tjej snacka med mig fasligt "kåtigt"? Hon var nog den slampigaste jag visste om och hade nog haft sex ett antal gånger med ett antal killar. Hursomhelst så var hon packad, jag packad, hon var kåt, jag var kåt. Det gick som det gick och vi bar oss iväg i 'skogen' bakom träd och buskar och då, tja runka hon mig och allt det där.

Dagen efter var inte trevlig men som tur var så var mina föräldrar inte närvarande.
Och det var väl min historia sammanfattat
Citera
2010-06-19, 00:44
Medlem
meltedwalkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyear
Förstår inte nyttan egentligen, fan vilken värdelös tråd. Och du borde ju också dela med dig! Men för att inte vara en gnällfitta så kan jag dela med mig iallafall

Hmmm vad är nyttan med någon tråd i detta forum egentligen men tack för att du valde att inte bara gnälla.

En av mina favoriter var i en biosalong när jag var 16. Satt längst bak med en tjej och småmyste... sen lade hon sin jacka i mitt knä, jag knäppte upp mina jeans... sen runkade hon av mig långsamt. Om någon tittade noga (vilket jag utgår ifrån att någon gjorde) så kunde man säkert räkna ut vad som försiggick... svårt att komma dock då man faktiskt var rätt skraj att en arg biovärd skulle komma och börja skrika. Men sen viskade hon några väl valda saker i örat på mig och sen....
Citera
2010-06-19, 02:00
Medlem
RAAxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meltedwalkman
Hmmm vad är nyttan med någon tråd i detta forum egentligen men tack för att du valde att inte bara gnälla.

En av mina favoriter var i en biosalong när jag var 16. Satt längst bak med en tjej och småmyste... sen lade hon sin jacka i mitt knä, jag knäppte upp mina jeans... sen runkade hon av mig långsamt. Om någon tittade noga (vilket jag utgår ifrån att någon gjorde) så kunde man säkert räkna ut vad som försiggick... svårt att komma dock då man faktiskt var rätt skraj att en arg biovärd skulle komma och börja skrika. Men sen viskade hon några väl valda saker i örat på mig och sen....

Antar att du inte har någon aning om vilken film det var ni såg?

Min första gång..
Var 16 år gammal och skulle sova över hos min dåvarande flickvän. Anfallet kom rätt oväntat från vänsterflanken utan att jag var ett dugg beredd på det. Dock så kände Menige Junior tydligen på sig att ett oväntat anfall skulle inträffa, så han stod på en hyfsad givakt. Striden pågick en bra stund i tystnad, och plötsligt då jag kikade upp mot himlen (taket) för att spana efter fientliga flygmaskiner så blev det vått och varmt på stridsfältet. Tittar dit och till min förvåning så har fienden valt att inte nog med att runka av, även suga på Junior!
Väl i stridens hetta så exploderade Junior i fiendens mun
Citera
2010-06-19, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meltedwalkman
Bästa FB!

Idag är en sån där dag. En dag då man har inget annat än sexuella fantasier i skallen. Och en av mina favoritfantasier är avrunkningar. Banalt kanske en del tycker, men jag gillar det skarpt. Vet inte vad som fascinerar mig med det, kanske är det flashbacks(höhö) från sin extremkåta tonårstid där avrunkningar var väldigt vanligt förekommande.

Jag har upplevt en hel del kul grejer själv i ämnet men jag tänkte först vända mig till er - killar som tjejer. Berätta gärna om en avrunkning ni minns - give och receive. Allt är intressant.

Kommer ihåg att jag blev avrunkad bland några ruiner på kos, en grek stod o titta på i smyg. Jag var full som fan, somnade senare på en mur. det här var ...2003
Citera
2010-06-19, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAAxel
Antar att du inte har någon aning om vilken film det var ni såg?

Min första gång..
Var 16 år gammal och skulle sova över hos min dåvarande flickvän. Anfallet kom rätt oväntat från vänsterflanken utan att jag var ett dugg beredd på det. Dock så kände Menige Junior tydligen på sig att ett oväntat anfall skulle inträffa, så han stod på en hyfsad givakt. Striden pågick en bra stund i tystnad, och plötsligt då jag kikade upp mot himlen (taket) för att spana efter fientliga flygmaskiner så blev det vått och varmt på stridsfältet. Tittar dit och till min förvåning så har fienden valt att inte nog med att runka av, även suga på Junior!
Väl i stridens hetta så exploderade Junior i fiendens mun

Dog lite av skratt nu
Citera
2010-06-19, 12:21
Medlem
Xenios avatar
jag och en tjejkompis skulle se film ihop vi börjar se filmen och kommer kanske halvvägs in i filmen sen börjar hon stryka utanpå mina byxor och ja där började allt. Kan tilläggas att jag va då 15 år och hon 14. mycket trevligt då jag inte hade tänkt mig det när vi satte på filmen
Citera
2010-06-19, 13:05
Bannlyst
Gillar inte att bli avrunkad , visst de är skönt om man redan är kåt och ska knulla sen men avrunking för runknings syfte är inte skönt och har väldigt svårt o komma när nån gör det..
Citera
2010-06-19, 15:20
Medlem
Det var det bästa man visste när man var oskuld! När man sedan hade knullat för första gången så var det inte så speciellt längre med en runk utav en dam.
Citera
2010-06-19, 15:45
Medlem
senapslamms avatar
Man var väl sådär 16-17 bast.
Full på stan. Kom fram en lite äldre gubbe och frågade om han fick visa porrfilm och suga av mej. Pröjs bjöd han ockkså! Full som man var hängde man ju på och fick JORDENS skönaste avsug och glo på porr i flera timmar. Tänker ofta på den där avsugningen när tjejer kommer och repar ollonet med tänder. Gubben kunde suga!
Citera
2010-06-19, 17:46
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Man var väl sådär 16-17 bast.
Full på stan. Kom fram en lite äldre gubbe och frågade om han fick visa porrfilm och suga av mej. Pröjs bjöd han ockkså! Full som man var hängde man ju på och fick JORDENS skönaste avsug och glo på porr i flera timmar. Tänker ofta på den där avsugningen när tjejer kommer och repar ollonet med tänder. Gubben kunde suga!
Gode Gud säg att du inte är seriös
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in