Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-14, 19:45
  #133
Medlem
Blev avrunkad under ett bord på krogen en gång.
Var lite kinky.
Citera
2017-07-14, 22:12
  #134
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Det var vid vårt sommarställe vid havet. Jag var 16 år och min tjejkompis som jag bjudit med dit ett par veckor var 15 år. Hon var lite sexuellt erfaren till skillnad från mig. Jag var inte kär i henne men rätt så tänd och ville gärna ligga. Det vägrade dock hon gå med på om vi inte blev "ett par".
Vi var unga och njöt av det lättjefulla strandlivet och umgänget med min stora familj. Vi badade bastu och doppade oss i havet, nakna i midnattssolen. En dag föreslog hon plötsligt att vi skulle dela en flaska vin den kvällen (någon äldre släkting köpte den åt oss). Helt ok, enligt mig.
Jag minns inte så mycket av själva drickandet, vad som hände under kvällen. Men det var inte så att vi hånglade, förmodligen snackade vi bara (kanske om sex också). Så jag blev väldigt paff när vi skulle lägga oss och hon bjöd in mig till sitt lilla rum i den stuga vi delade på själva.
Hon var noga med att säga att vi inte skulle knulla, sedan bad hon mig ligga ned. Vi låg på sidan, jag hade bara kalsonger på mig och hon hade t-shirt och trosor. Hon tog så av sig t-shirten och blottade sina stora härliga bröst. Jag fick smeka dem, vi kysstes och kramades och hon började runka min kuk.
Måste säga att hon gjorde det på ett underbart sätt. Med ett till synes vant, fast och målmedvetet grepp, som var jämnt och inte för hårt, runkade hon av mig. När jag var på väg att komma kramades vi extra hårt men hon hittade ändå att rikta min lilla sats mot lakanet, där det blev en våt fläck av allt. Därefter närmast knuffade hon mig ur sängen. Jag fick lomma iväg till mitt rum för nu skulle vi sova, den fläck jag lämnat efter mig beredde henne inga problem, bedyrade hon.
Detta upprepade sig senare en gång och ytterligare en gång lite längre efteråt (om jag inte minns fel).
__________________
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2017-07-14 kl. 22:17.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback