Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-12, 16:49
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollienblogg
Jag hittar lite på Getafes hemsida att biljetterna kostar mellan 40-80 Euro. Hittar även denna sidan som verkar vara någon form av officiell försäljare av biljetter till Getafes matcher. http://www.entradas.com/entradas/comprar-Getafe_CF

Men det ska väl inte vara några större problem med att köpa biljetter utanför arenan då jag aldrig har sett att dom har fullsatt, inte ens matcher mot topplagen.

Hoppas du fick lite hjälp av mig i alla fall!

Tack för det snabba svaret. Kommer nog att försöka köpa utanför arenan.
Citera
2010-02-15, 21:05
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyal
Bumpar lite med Real Madrid - Barcelona, vore tacksamt om nagon forklarade for mig hur man ska ga till vaga.
Ska man kopa biljetter pa svarta marknaden pa internet for hutlosa priser eller ska man vanta och forsoka fa tag pa "vanliga"?

När jag var i Barcelona och såg på Barca - Real så hade jag blivit medlem. Kostade över 1000 kronor att bli medlem, fast då ingick även museum besök och lite fler småsaker. Sen köpte jag en biljett för ca 600 kronor. Vet dock inte hur det ser ut när dem nu ska spela i Madrid. Kanske kan vara något liknande.
Citera
2010-02-16, 15:39
  #123
Medlem
Loyals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forxa
När jag var i Barcelona och såg på Barca - Real så hade jag blivit medlem. Kostade över 1000 kronor att bli medlem, fast då ingick även museum besök och lite fler småsaker. Sen köpte jag en biljett för ca 600 kronor. Vet dock inte hur det ser ut när dem nu ska spela i Madrid. Kanske kan vara något liknande.

Okej tack for svaret, men maste det inte kunna ga att kopa direkt i Madrid om jag har nagon som kan gora det dar nere?
Om jag blir medlem, sjalvklart maste jag ju vanta tills biljetterna slapps men kan jag kopa var jag vill pa arenan? Finns det en realistisk chans?
Jag vill inte chansa och vanta, inte fa nagra biljetter, for att sedan betala tredubbla priset pa svarta marknaden jamfort med idag.
Citera
2010-02-16, 17:35
  #124
Medlem
Sujoks avatar
När jag såg Barca -Inter så kom det fram en hel del folk och ville sälja biljetter till El calssico. Frågade dock inte vad det kostade eller vad det var för biljetter ens. Men det värkar som det är möjligt att fixa biljetter på plats i alla fall på Nou camp
Citera
2010-02-16, 22:33
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyal
Okej tack for svaret, men maste det inte kunna ga att kopa direkt i Madrid om jag har nagon som kan gora det dar nere?
Om jag blir medlem, sjalvklart maste jag ju vanta tills biljetterna slapps men kan jag kopa var jag vill pa arenan? Finns det en realistisk chans?
Jag vill inte chansa och vanta, inte fa nagra biljetter, for att sedan betala tredubbla priset pa svarta marknaden jamfort med idag.

Nu är jag inte 100% säker men jag tror att om du blir medlem hos Real Madrid så kommer du få förtur till biljetter. Då ni nu är två så skulle ja tippa på att ni båda behöver bli medlemar, sen när biljetterna kommer ut är det bara och vara snabb och boka, om ni lyckas boka så skickar dem biljetterna eller så får ni hämta ut dem i Madrid. Men bäst av allt är nog att maila eller ringa Reals biljettinformation och höra hur det ligger till.
Citera
2010-02-17, 14:46
  #126
Medlem
clappers avatar
Skickar till Biljetterna till Sverige?

Om du ska köpa biljetter till en Premier League match via Onlineticketsexpress.com skickar de dem då till Sverige eller måste du hämta ut dem i England?
Citera
2010-02-18, 02:07
  #127
Medlem
Mufc-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollienblogg
Jag ska åka på Man United - Fulham den 14:e Mars och dagen före går Bolton - Wigan som jag också hade tänkt besöka, så jag undrar hur lätt det är att få tag på biljetter till den matchen, kan man köpa på officiella hemsidan? Köpa utanför?

Vet inte om du hunnit fixa redan.. Men jag har köpt biljetter via Boltons officiela hemsida tidigare, i somras köpte jag biljetter till Bolton-Stoke som spelades tidigare i höstas. Fungerade kanon, biljetterna levererades hem och sedan var det schyssta priser
Citera
2010-02-22, 11:19
  #128
Medlem
zickans avatar
Ska till Barcelona och tänkte köpa biljetter. Gäller matchen Barca - Xerez 25 april

Men har både ringt och kollat deras hemsida och det finns inga biljetter bredvid varandra. Jag behöver 4 biljetter och undrar om ni har några tips.

Det ska tydligen gå att köpa via annan leverantör för att få platser i rad, men vilka kan man lita på? Finns ju en uppsjö av siter som utger sig för att sälja biljetter. Eller är det bättre att vänta och köpa på plats? Eller ska jag vänta på att matchens datum spikas så att eventuella säsongsbiljetter återköps?

..och hur stora är chanserna att matchen flyttas till lördag? Vad är egentligen det för CP-system? Spansk mañana?
Citera
2010-02-23, 02:58
  #129
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clapper
Skickar till Biljetterna till Sverige?

Om du ska köpa biljetter till en Premier League match via Onlineticketsexpress.com skickar de dem då till Sverige eller måste du hämta ut dem i England?
Varje gång jag beställt PL-biljetter, då från de officiella hemsidorna, har de skickats direkt hem. Smidigt som tusan.
Citera
2010-03-05, 14:30
  #130
Medlem
Vicious_s avatar
Tja!

Ser ovanför att PL-biljetter är smidiga att beställa, men ungefär hur lång tid tar det att få dom hemskickade till Sverige?

Givetvis är klubbarna olika, någon som har erfarenheter av Fulham?
Citera
2010-03-05, 14:44
  #131
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious_
Tja!

Ser ovanför att PL-biljetter är smidiga att beställa, men ungefär hur lång tid tar det att få dom hemskickade till Sverige?

Givetvis är klubbarna olika, någon som har erfarenheter av Fulham?

Bara att regga dig på Fulhams hemsida, boka och hämta ut på plats.
Citera
2010-03-10, 23:28
  #132
Medlem
Charles26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funnygames
Skulle gärna villa åka och se Chelsea - West Ham den 13/3.. Inser själv att jag måste bli medlem i Chelsea för ca 12.5pund för att sedan ha möjlighet att köpa biljetterna innan biljettförsäljningen öppnar för den "öppna" markaden, stämmer det eller har jag fattat helt fel..
Om jag nu skaffar mitt medlemskap hur stor chans är det att jag får tag i biljetter, hur långt innan kan man köpa biljetter med medlemskap?

Tacksam för alla svar!!

Stämmer utmärkt. Bli medlem annars får du ingen biljett. Den öppna marknaden är bara en utopi runt Chelsea sen några år tillbaka. Om du dock är medlem konkurerar du på lika vilkor med alla andra medlemmar, jag skulle uppskattningsvis säga att du har högst tre dagar på dig att få tag i biljett innan The Bridge är utsåld. Dom billigaste sektionerna går naturligtsvis först. Bara lusläs på hemsidan när biljetter släpps och logga in så fort du kan för att köpa biljett så ska det inte vara något problem. Tror dock att biljetterna är släppta och slut redan nu. Ett gammalt klassiskt London derby som drar en hel del ljusskygga typer det här. Men har du tur (otur, beroende på hur man ser det hela) får du uppleva den våldsammare varianten av läktarkultur. Chelsea - West Ham är hat. Det är ju inte direkt Kalmar FF - Elfsborg vi pratar om. Hur som, lycka till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback