Citat:
Ursprungligen postat av new-order
Hej!
Är tillsammans med en tjej, har varit det i några månader. Allt funkar jätte bra och vi trivs ihop.
Det jag behöver hjälp med är att jag får tunghäfta när hon vill att jag ska prata med henne under förspel och sex.
Har ganska lätt för att prata men i det här fallet så får jag inte fram nånting. Så snälla ge mej lite tips på fina och sexiga saker att säga till henne.
Vill egentligen komma på sånt här själv, men lite hjälp kan vara bra att få.
Mina 2 cent:
Aldrig, aldrig, aldrig citera. Det spelar ingen roll om hon har hört repliken eller inte... det kommer inte vara dina ord och det kommer att märkas.
Om det känns naturligt och bekvämt för dig att kommentera vad ni gör så var bara dig själv och säg vad du tänker/känner. Om du skulle få hjärnsläpp och säga något korkat så är inte det världens ände. Bjud på ett skratt. sex ska inte vara så jävla allvarligt.
Om det inte känns naturligt så förklara i så fall det för henne. Hon vill antagligen snacka under akten för att det är en grej som känns intim och mysig för henne. Om den varianten inte funkar för dig så blir det ju bara fel för båda om du försöker fejka. Det finns ju andra sätt att vara intim och kelig på... massage t.ex.
Sen måste man ju alltid bjuda till lite i en relation. Du behöver ju inte hålla värsta Fidel Castro talet medan ni nuppar, men någonting kan du ju kläcka ur dig emellanåt så hon vet att du lever. Påpeka att hon luktar gott... att du tycker mycket om henne eller mer avancerade ord om du är redo för det... att hon är sexig och gör dig kåt osv. Jag brukar själv ofta säga till damer att de har en väldigt fin persika första gången jag ser den. Det brukar vara upskattat och jag säger det bara om jag verkligen menar det.