Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-17, 21:10
  #1
Medlem
Hej undrar hur värdet generellt är i SB nuförtiden hur är det med oddsbörserna går det än att gemföra det med den roi som man kan ha på en riktig börs?
Citera
2010-06-19, 16:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoxbox
Hej undrar hur värdet generellt är i SB nuförtiden hur är det med oddsbörserna går det än att gemföra det med den roi som man kan ha på en riktig börs?

Omformulera frågan när du nyktrat till.
Citera
2010-06-20, 19:10
  #3
Medlem
finns det några pengar att tjäna i längden i sportsbetting?
Citera
2010-06-20, 19:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoxbox
finns det några pengar att tjäna i längden i sportsbetting?

nej man blri spel beroende
Citera
2010-06-20, 19:15
  #5
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoxbox
finns det några pengar att tjäna i längden i sportsbetting?

om man spelar smart och inte får hybris när man vinner så ja

tar typ 1-2 år att lära sig, förlora sjukt mkt mitt första år men nu går jag rätt mycket plus
Citera
2010-06-21, 06:28
  #6
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare

tar typ 1-2 år att lära sig, förlora sjukt mkt mitt första år men nu går jag rätt mycket plus

Haha, håller med delvis, många lär sig aldrig. Går en del plus men mitt problem är att jag har tillgång till för få sidor och spelar för mycket spel, det ska bli ändring på detta. Just nu går det trögt, inte minus, men fan inte så mycket plus, trots all tid det tar. Just nu är det dock bara poker som gäller, i höst när ligorna dundrar igång så kör jag igång på allvar.
Citera
2010-06-22, 14:08
  #7
Medlem
The_Judges avatar
Visst kan man tjäna pengar i längden på sportsbetting, men det är fan inte lätt.

Det handlar om kunskap och diciplin och de som vinner pengar i längden spelar på event i de lägre divisionerna där spelbolagen har knapphändig information.

Det bästa är dom du känner någon som t.ex spelar i ett divison 1-hockeylag där du kan få lite "inside info". Du måste tänka på att om du kan få tag på informationen om en viss fotbollsmatch så kan de som jobbar med det på ett spelbolag få tag på det, vilket ger dom en överhand.

Jobbar själv inom branchen, men spelar inte.
Citera
2010-06-22, 15:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_Judge
Visst kan man tjäna pengar i längden på sportsbetting, men det är fan inte lätt.

Det handlar om kunskap och diciplin och de som vinner pengar i längden spelar på event i de lägre divisionerna där spelbolagen har knapphändig information.

Det bästa är dom du känner någon som t.ex spelar i ett divison 1-hockeylag där du kan få lite "inside info". Du måste tänka på att om du kan få tag på informationen om en viss fotbollsmatch så kan de som jobbar med det på ett spelbolag få tag på det, vilket ger dom en överhand.

Jobbar själv inom branchen, men spelar inte.

Sen gäller det ju att omvandla inside infon till rätt odds också, hur många är det egentligen som kan det, t.ex om en viktig spelare som har blivit sjuk, hur mycket ska då oddset ändras.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback