• 1
  • 2
2004-04-20, 23:42
Medlem
Nidstangs avatar
Ellen Rehnberg, någon som känner henne ?

Laddade ner en film på DC som heter:
Ellen Rehnberg (Svensk XXX).mpg ....133,19MB

Bruden säger ingenting utan bara onanerar och stönar, så det kan ju vara vem fan som helst. Jag tog bild genom WinDVD i alla fall och så här ser hon ut:
http://c.adorablebunnies.com/UPLOAD/Ellen_Rehnberg.jpeg

Det finns enligt eniro.se en brud i Haninge. Googlar man lite så hittar man en brud som gått på Fria Gymnasieskolan och tog studenten år 2000 och då skulle ju åldern stämma. Även bostadsadress stämmer Oxens gata ligger i Brandbergen.
Citera
2004-04-21, 00:07
Medlem
blaus avatar
Sicken pingla.

vad spelar det för roll vem det är på filmen? Får du ut mer av ditt runkande om du vet att hon bor i brandbergen med sin pojkvän?
Citera
2004-04-21, 00:27
Medlem
Nidstangs avatar
Nej, det får jag inte.
Undrade bara om någon kände henne, jag menar antingen har flickstackarn blivit lurad något helt otroligt eller så är hon den absolut värsta exhibitionisten jag någonsin stött på. För du såg väl att namnet stod på bilden ? så ser hela filmen ut.
Citera
2004-04-21, 00:36
Medlem
Det där är Clara Morgane.
Citera
2004-04-21, 00:54
Medlem
Nidstangs avatar
Du har nog rätt. Jag hittade en hel del länkar på freeones.com och det såg definitivt ut som Clara Morgane. Men fan vad fräsch hon är.

Då är frågan varför gör någon på det här sättet mot Ellen Rehnberg ?
Citera
2004-04-21, 15:16
Medlem
johnjohns avatar
Det finns nog en försmådd pojkvän i bakgrunden...
Citera
2004-04-21, 16:31
Medlem
derangeds avatar
Det där är Clara.
Kanske något ex som vill hämnas på Frigida Ellen...?
Citera
2004-04-21, 17:11
Medlem
onemans avatar
Som sagt är det det supersnygga fransyskan Clara Morgane. Det finns även fler filmer från samma serie (blå bakgrund), tror att de kommer från en och samma DVD. Bland annat finns det filmer där hon är utklädd till sekreterare, flygvärdinna, sjuksköterska och en french maid där hon strippar.
Citera
2004-04-21, 19:16
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn

Utan tvekan så är det förstahandsvalet. Själv fattar jag ingenting, jag menar vad har hänt för att göra nånting sånt här ?
I min värld existerar det inte på världskartan ens att öht komma på tanken att göra något liknande.
Citera
2004-04-21, 19:22
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn

Undra om Ellen R då är lika den här Clara. OMM jag var så rutten att jag skulle göra såhär skulle jag antingen välja en tjej som är lik den jag jävlas med, eller så skulle jag välja att sätta namn på bilder med en rent vidrig flicka. Inte för att Clara var så fin iofs, men fulare borde gå att hitta.
Citera
2004-04-22, 11:35
Medlem
Ursäkta en nybörjare...men vad är DC..?...och hur får man tillgång?
Citera
2004-04-22, 11:50
Medlem
DC = Direct Connect

tanka ner det och logga in på lämplig hubb.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in