2010-06-16, 04:05
Medlem
Har lättare problem med yrsel sedan 2 år tillbaka (till en början var det riktigt illa dock). Fick viss huvudvärk och mer yrsel av en tbe-vaccinering jag tog (vet ej varför) för 2 dagar sedan drygt. Står som vanliga respektive relativt vanliga biverkningar också...

Nu kan jag inte sova då jag nojjar sönder att det inte skulle gå över, så har tagit theralen och en sobril. Nu nojjar jag istället över att det kanske inte är bra, trots att inget står om detta på fass (står inga kontraindikationer vad gäller medicin på vaccinet). Aja sobrilen borde börja verka om 20-40 min så får väl se hur det går. Känns som att jag måste sova, annars blire inte bra alls...
Citera
2010-06-16, 15:59
Medlem
mår lika bajs idag.
Citera
2010-06-16, 21:01
Medlem
Vaccinationer kan väl ge influensaliknande symtom, iaf var det så med svininfluensavaccinet.
Citera
2010-06-16, 21:27
Medlem
är säkert så. Är en jävla hypokondriker dessvärre, och kronisk yrsel (även när den inte påverkar mitt liv pga att den är låg) har knappast hjälpt saken

Aja tack för svaret iaf. Blir som det blir.
Citera
2010-06-17, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
är säkert så. Är en jävla hypokondriker dessvärre, och kronisk yrsel (även när den inte påverkar mitt liv pga att den är låg) har knappast hjälpt saken

Aja tack för svaret iaf. Blir som det blir.

Det var så lite så Ge det ett par dagar så ska du nog se att det blir bättre!
Citera
2010-06-17, 16:46
Medlem
Tack. Fick en jävligt skum reaktion när jag tog sobrilen; fick smärta i nedre bröstet och hade viss svårighet att svälja (muskeln jobbade inte ordentligt). Sitter fortfarande i lite nu 2 dagar senare och känner mig allmänt svag och trött, men ångesten är betydligt bättre.

Ska dra på semester imorgon, hoppas det blir bra snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in