• 1
  • 2
2010-06-16, 03:52
Medlem
mentalmindfucks avatar
en fundering jag har. om länsman kommer å haffar mig för jag gjort ngt ganska oansenligt på fyllan, men klurar ut att jag har ett konto här.
kommer dom då ta för givet att jag använder/säljer tunga droger, vet vem som mördade palme, kennedy, anna lind eller vaför inte marilyn moroe å laura paLMER NÄR VI ÄNNU ÄR I FARTEN ( oppps caps lock)
vill storebror in här å fingra på oss? är dom kanske redan här?

ok, har just läst 1984 å e ganske nojjig nu. :P
Citera
2010-06-16, 06:06
Medlem
gunseng2s avatar
Faktum kan nog vara att 'vi' redan har spanat på dina inlägg en längre tid. Jag kan också spekulera i att 'vi' kanske ser över din nätaktivitet i allmänhet sedan en längre tid tillbaka. 'Vi' kanske redan har varit på besök hos dig, 'vi' kanske till och med har tänkt oss dyka upp snart igen. Snart.

Sov gott.
Senast redigerad av gunseng2 2010-06-16 kl. 06:12.
Citera
2010-06-16, 06:21
Bannlyst
Reptilians programmed a vagina into the male anus.
Så är det, de kan tex stoppa in en sond i din anal som gör dig homosexuell och som givetvis registrerar allt du gör till moderskeppet.
Citera
2010-06-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Så är det, de kan tex stoppa in en sond i din anal som gör dig homosexuell och som givetvis registrerar allt du gör till moderskeppet.

Tycker du att du är konstruktiv med dina tramsinlägg?
Citera
2010-06-16, 20:36
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerman
"Vi" visste redan för en kvart sedan att du skulle skriva det här inlägget.
Citera
2010-06-16, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
"Vi" visste redan för en kvart sedan att du skulle skriva det här inlägget.

Så du håller med honom med andra ord? Om så är fallet varför skriver du ens i tråden då du redan idiotförklarat oss innan vi ens skrivit?
Senast redigerad av razerman 2010-06-16 kl. 20:41.
Citera
2010-06-16, 21:14
Medlem
Citat:
Så du håller med honom med andra ord? Om så är fallet varför skriver du ens i tråden då du redan idiotförklarat oss innan vi ens skrivit?

Frågan är varför du skriver i den här tråden utan att ha något mer att säga än att klaga på vad andra skriver :O

Ontopic så är de väl troligt, samtidigt otroligt att dom ser över va du har för dig på internet, dom lär ju inte lägga ner pengar på dig som inte verkar vara en fara för "allmänheten", men man vet ju aldrig. Dom kanske tar dina besök på flashbacks konspirationsdel ytterst allvarligt
Senast redigerad av superkatt 2010-06-16 kl. 21:17.
Citera
2010-06-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkatt
Frågan är varför du skriver i den här tråden utan att ha något mer att säga än att klaga på vad andra skriver :O

Ontopic så är de väl troligt, samtidigt otroligt att dom ser över va du har för dig på internet, dom lär ju inte lägga ner pengar på dig som inte verkar vara en fara för "allmänheten", men man vet ju aldrig. Dom kanske tar dina besök på flashbacks konspirationsdel ytterst allvarligt

Håller med dig men jag är lite trött på att samma personer hela tiden ska droppa dessa onödiga inlägg som endast har som syfte att smutskasta.
Sedan är det väl känt att polisen hänger på flashback så jag tycker inte man behöver skriva mycket mer än det, sen om dom lägger ner energi på en person som TS är ju en annan femma.
Citera
2010-06-16, 21:31
Bannlyst
Citat:
Jag länkar till ett seriöst inlägg på David Ickes forum.
Hur kan du kalla detta trams?
Citera
2010-06-16, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha

Hur kan du kalla detta kontruktivt? Det är uppenbart att ditt enda syfte är att dumförklara TS.
Citera
2010-06-16, 21:44
Bannlyst
Citat:
Hur kan du kalla detta kontruktivt? Det är uppenbart att ditt enda syfte är att dumförklara TS.
Hur vet du att det inte finns shape shifting lizards som bor i månen som är ihålig?
Har du bevis på det?
Enligt David Icke så är det så och jag får tycka vad jag vill, jävla gatekeeper.
Citera
2010-06-16, 21:51
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
-You are not a name. You are a IP-number.

Varför vi skriver? För att det är roligt att driva med er paranoia.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in