Hur vet ni att det är så farligt? Bara för att det står så på paketen? Bara för att de gör propagandareklamer och visar bilder på svarta tandhalsar och svarta lungor, och skyller detta på rökning?
Har ni själva sett rökare dö av rökning? Har ni röntgat era egna lungor? Har ni sett en rökares lungröntgenbilder IRL? Blundar ni för det faktum att icke-rökare också kan få lungcancer?
Själv har jag rökt i 12 år och jag mår fan prima. Tror det är skitsnack alltihop faktiskt, bara skrämselpropaganda för att kunna höja priserna.
Dessutom, ni tror väl inte att tobakstillverkarna skulle stoppa in en massa skitgiftiga kemikalier i ciggen? VARFÖR I HELV... Åååh.. De vill inte döda sina konsumenter, de vill tjäna pengar på dem och man kan inte tjäna pengar på döingar fattar ni väl. Det är lika dumt som att oljebolagen skulle vilja ta fram en motor som går på vatten.
Rökning är farligt = BULLSHIIIIIIET!
Edit: Om staten säger att det är farligt, så kan man ge sig fan på att det är tvärtom.
Visste ni att 75 % av alla schizofrena är rökare? Om ni vet någon om schizofreni så förstår ni också att en del schizofrena inte alls är sjuka, (även om andra är det, ser syner och har kraftig paranoia osv) de är snarare FRISKARE i skallen än medelmåttet! Själv ser jag mönster överallt, jag ser fan hur sjuk den här världen är. Jag är en frisk man i ett sjukt samhälle. Jag ifrågasätter historieböcker och grejer. Klart jag anses vara sjuk i huvudet då!