Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-04-23, 20:04
  #13
Medlem
Jag skulle rekomendera stilnoct till natten innan hon går och lägger sig, cipramil mot deprissionen. Mot panikångest skulle jag villja rekomendera sobril men bara vid behov eftersom dom också är beroendeframkallande. Trappa ner xanoren på en 10 dagars plan.
Citera
2004-04-23, 21:16
  #14
Banned
tim_hedlunds avatar
Zyprexa skrivs inte vara ut till svåra psykotiska symptom (typ schizofreni) utan kan också förekomma vid lättare ångestsymtom i samband med misstänksamhet och liknande. Jag har själv blivit ordinerad det, men inte tagit tabletterna
Citera
2004-04-23, 21:33
  #15
Medlem
Kajajs avatar
Zoloft har jag tagit i mer än 3 år, och det blir bara bättre och bättre med ångesten osv. Jag blev nästan botad efter ett halvår, det tar ett bra tag innan dom verkar fullt. Men sedan kommer det andra, Minskad sexdrift, inga toppar eller bottnar i känslor. Jag fick min Zoloft för min depression, ångest, panikatack mm. Visst dom hjälper, men det tar ibland flera månader, kanske halvår.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback