Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-15, 11:16
  #1
Medlem
Psychoramas avatar
Hallå alla flashbackare!
Eftersom "E2" (4-EMC) inte visats sig vara någon höjdare, än ...så kan man ju ha förhoppningar om att denna substans istället! Läser på wikipedia om substansen och det står att den ska verka mer som ett antidepressivt medel än en stimulant.. Självklart kan man ju inte lita på att det stämmer när det står i wikipedia men men.. Såg att man kunde få tag i detta i baltikum från ett land som börjar på P Någon som vet något, testat eller vill uttala sig om 4-BMC, med smeknamn: "Brephedrone"?

http://en.wikipedia.org/wiki/4-Bromomethcathinone

mvh!
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2010-06-15 kl. 11:31.
Citera
2010-06-15, 12:38
  #2
Medlem
Jag har ingen aning! Här kommer det ett litet bidrag till tråden åtminstone.

http://www.neurophys.wisc.edu/~cozzi/sfnabs25.html
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=244907

Vad jag förstår så är substansen inget vidare intressant som stimulant. Alltid roligt med nya saker dock.
Citera
2010-10-28, 12:22
  #3
Medlem
BenAsslicks avatar
Väntar bara på att "sho BRE" skämt...
Citera
2010-10-28, 12:27
  #4
Avstängd
Kekambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Väntar bara på att "sho BRE" skämt...
Sho har du tjo, nä bre.

Finns ju att köpa av en butik söderut, tycker det är TS tur att vara först nu!
Citera
2010-10-28, 22:13
  #5
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Sho har du tjo, nä bre.

Finns ju att köpa av en butik söderut, tycker det är TS tur att vara först nu!
Ja jag såg det också
Jag vill ha några klartecken på att det är bra och icke dödliga grejer först. Gillar inte att agera försökskanin Även om jag gjort det för många gånger..
Citera
2010-10-28, 23:07
  #6
Medlem
ColdCradles avatar
Brephedrone asså Undrar hur många olika såna där namn dem kan komma på
Citera
2010-10-30, 19:30
  #7
Avstängd
amagadfittnoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColdCradle
Brephedrone asså Undrar hur många olika såna där namn dem kan komma på

Det finns lika många namn som det finns varianter, ur ett kemiskt perspektiv.
Citera
2010-11-10, 14:44
  #8
Medlem
Psychoramas avatar
Har nu gjort en beställning från landet som börjar på "P". Jag blir väl labb-apa på denna substans verkar det som. Någon som vet hur just "bromo-molekylen" kan skilja på ruset? jag menar om man sätter dit en "methyl-molekyl" blir det ju mephedrone. Jag tror i alla fall på denna substans med tanke på utseendet på molekylen Vad tror/vet ni?

4-(methyl)methcathinone=Mephedrone
4-(bromo)methcathinone=Brephedrone

Hmm.. vad tror ni?
Citera
2010-11-10, 14:55
  #9
Medlem
Kallekanons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Har nu gjort en beställning från landet som börjar på "P". Jag blir väl labb-apa på denna substans verkar det som. Någon som vet hur just "bromo-molekylen" kan skilja på ruset? jag menar om man sätter dit en "methyl-molekyl" blir det ju mephedrone. Jag tror i alla fall på denna substans med tanke på utseendet på molekylen Vad tror/vet ni?

4-(methyl)methcathinone=Mephedrone
4-(bromo)methcathinone=Brephedrone

Hmm.. vad tror ni?

Vet inte vad jag ska tro alls, mer än att jag tror på att du skriver en utförlig rapport så fort du fått och testat det
Citera
2010-11-11, 04:29
  #10
Medlem
Soluss avatar
Ptja, det är väl inte helt orimligt att tro att denna substans är hyfsat giftig. Brom är en frätande halogen, inte direkt vad jag vill ha i blodet och vem vet vad denna substans metaboliseras till?

Nåja, själv hade jag testat om jag fick chansen, så är det bara, men jag tror som sagt inte att den är helt nyttig.
Citera
2010-11-11, 11:47
  #11
Avstängd
edmilsonisbacks avatar
Ska beställa denna om en vecka plus methedronet och testa om det är något att ha..
Citera
2010-11-11, 14:34
  #12
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Sho har du tjo, nä bre.

Haha dagens.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback