Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-24, 12:05
  #361
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-Vsmall
Åhh fan, så stora var inte mina i påsen men även om mina är något mindre är dom som små gnistande knarkdiamanter, tog nyss en refills och samma energi igen, plock nu igen efter detta svar min vän ska pilla med datorn också så den kommer igång idag

Mina kom från rck och verkar nu har hittat min nya J, allt jag testat är dunder

4-BMC diamanten (4x4cm) var nog skyddad av alla små 4-BMC kristaller som också gnistrade förträffligt
M-Vsmall rck postade 4-BMC och andra godsaker 8 dagar före klassningen.
Citera
2017-09-19, 08:30
  #362
Medlem
är denna klassats?
Citera
2017-09-19, 10:32
  #363
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoodooX
är denna klassats?

Jo, som hälsofarlig vara.
Citera
2017-09-19, 14:26
  #364
Medlem
Är denna klassad än? Har sett den i en del utländska shoppar och 4-BMC verkar ha bra egenskaper! Vill inte riskera nått så jag undrar om 4-BMC är klassad eller oklassad/fritt fram att beställa från utlandet för den finns inte i svenska shoppar så vitt jag vet.

Är 4-bmc efterträdare av 3-bmc?
Citera
2017-09-19, 19:27
  #365
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoodooX
Är denna klassad än? Har sett den i en del utländska shoppar och 4-BMC verkar ha bra egenskaper! Vill inte riskera nått så jag undrar om 4-BMC är klassad eller oklassad/fritt fram att beställa från utlandet för den finns inte i svenska shoppar så vitt jag vet.

Är 4-bmc efterträdare av 3-bmc?

Som sagt: https://www.riksdagen.se/sv/dokument...sa_sfs-1999-58

Föregångare till 3-BMC, 1-(4-bromofenyl)-2-(metylamino)propan-1-on (brefedron, 4-BMC)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback