Det luktar flopp långa vägar!!!
Det första Diego kommer införa är att han ska spela med Messi på topp. Han är ju typ kär i Messi
Dessutom är det nog inte speciellt bra för honom personligen - går resultaten emot, då kommer pulvret fram samt tröstätandet och vi får se den gamla feta Maradona igen