2008-10-29, 00:36
  #37
Medlem
Luffsens avatar
Har en känsla att Lavezzi kommer få nr 10 och spela samtliga matcher från start under Maradona.
Den mannen har gjort så mycket skumt under sin livstid i Neapel så maffian där har säkert någon hållhake på honom.

Intressant också att det är ett helt gäng "nya mig" dvs "nya Maradonas" enligt honom själv som ska spela under honom.
Citera
2008-10-29, 00:39
  #38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Har en känsla att Lavezzi kommer få nr 10 och spela samtliga matcher från start under Maradona.
Den mannen har gjort så mycket skumt under sin livstid i Neapel så maffian där har säkert någon hållhake på honom.

Intressant också att det är ett helt gäng "nya mig" dvs "nya Maradonas" enligt honom själv som ska spela under honom.
Slutar säkert med att han inte släpper fram spelare som påstås bli nya Maradona, för att skydda sin egen storhet.
Citera
2008-10-29, 01:18
  #39
Medlem
Haha, detta kan inte bli bra. Han kommer stoppa massa skit i deras vattenflaskor
Citera
2008-10-29, 02:07
  #40
Bannlyst
Flopp. Räcker så.
Citera
2008-10-29, 02:16
  #41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Har en känsla att Lavezzi kommer få nr 10 och spela samtliga matcher från start under Maradona.
Den mannen har gjort så mycket skumt under sin livstid i Neapel så maffian där har säkert någon hållhake på honom.

Intressant också att det är ett helt gäng "nya mig" dvs "nya Maradonas" enligt honom själv som ska spela under honom.

Haha, först var det Aimar, sen Messi och nu Atleticos forward
Citera
2008-10-29, 09:44
  #42
Medlem
Shuyins avatar
Jäkla intressant. Man visste väl att han en gång skulle ta över Argentina, men när var svårare att förutspå. Jag tror på att det kan bli bra ändå. Såg ett citat av Carlos Tevez som hävdade (såklart) att det var oerhört inspirerande att spela under Diego.

Sedan så har han ju en äldre rutinerad coach bredvid sig, så lite liknar ju detta Lars-Tommy...
Citera
2008-10-29, 11:48
  #43
Medlem
mraskers avatar
Det luktar flopp långa vägar!!!

Det första Diego kommer införa är att han ska spela med Messi på topp. Han är ju typ kär i Messi

Dessutom är det nog inte speciellt bra för honom personligen - går resultaten emot, då kommer pulvret fram samt tröstätandet och vi får se den gamla feta Maradona igen
Citera
2008-10-29, 11:55
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker
Det luktar flopp långa vägar!!!

Det första Diego kommer införa är att han ska spela med Messi på topp. Han är ju typ kär i Messi

Dessutom är det nog inte speciellt bra för honom personligen - går resultaten emot, då kommer pulvret fram samt tröstätandet och vi får se den gamla feta Maradona igen

Han gillar väl Aguero, svärsonen, mer än Messi? Har nyligen sagt att han hoppas att Aguero istället för Messi ska bli bäst i världen.
Citera
2008-10-29, 11:57
  #45
Medlem
lanafishs avatar
Tror inte detta kommer funka. Diego är nog för känslostyrd och har för mycket egna uppfattningar om spelare.
Citera
2008-10-29, 23:47
  #46
Medlem
thakiings avatar
Tror också på flopp. Tycker synd om Argentinas landslag, så mycket kvalitéer och så tar man in en sån som Maradona - som tränare!
Citera
2008-10-30, 00:38
  #47
Medlem
Ahruons avatar
Tror på flopp, men frågan är om någon kommer någon våga sparka honom
Citera
2008-10-30, 16:28
  #48
Medlem
Grattis på 48-årsdagen, Diego!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in