2008-10-30, 17:03
Medlem
Men fatta vad chockade alla skulle bli nu ifall han skulle gå och vinna Copa America och VM. Vore snopet.
Citera
2008-10-30, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Men fatta vad chockade alla skulle bli nu ifall han skulle gå och vinna Copa America och VM. Vore snopet.

och framförallt helt underbart. Man måste bara älska utnämningen, så jävla befriande naiv i dagens cyniska fotboll. Hoppas så jävla mycket på Argentina nu, tom ännu mer än vad jag gjorde innan.
Citera
2008-10-30, 17:21
Medlem
Argentina lär säkert i de första matcherna med Maradona vid rodret
vinna. Men sen kommer det gå trögare och trögare.
Citera
2008-10-30, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
och framförallt helt underbart. Man måste bara älska utnämningen, så jävla befriande naiv i dagens cyniska fotboll. Hoppas så jävla mycket på Argentina nu, tom ännu mer än vad jag gjorde innan.

Spanien, Argentina och Spanien i samma grupp. Vilka vill du ska gå vidare?
Citera
2008-10-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Spanien, Argentina och Spanien i samma grupp. Vilka vill du ska gå vidare?

Spanien och Argentina. Spanien kan få åka ut Men antar att du menar Sverige, Argentina och Spanien, och då sätter du mig i en jävla sits alltså. Sverige vill jag givetvis ha vidare, men sen vetefan alltså. Tar nog hellre Argentina isf då mina två favoritspelare genom tiderna är Riquelme och Messi. Att se dom två ta VM-guld tillsammans vore bara för jävla stort!
Citera
2008-10-30, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Spanien och Argentina. Spanien kan få åka ut Men antar att du menar Sverige, Argentina och Spanien, och då sätter du mig i en jävla sits alltså. Sverige vill jag givetvis ha vidare, men sen vetefan alltså. Tar nog hellre Argentina isf då mina två favoritspelare genom tiderna är Riquelme och Messi. Att se dom två ta VM-guld tillsammans vore bara för jävla stort!

haha givetvis menade jag Sverige, bra tankeläst där.
Citera
2008-10-31, 11:10
Medlem
funerals avatar
I början kommer alla spelare höja sig enormt, för vem vill inte spela med gud som tränare? Om det däremot börjar gå emot efter ett par matcher kommer det storma rejält. Men jag tror på succe
Citera
2008-11-02, 18:30
Medlem
Drinkluders avatar
Första han gör är att erbjuda Mascherano kaptensbindeln, helt jävla otroligt... Varför ska en tvättäkta idiot som snackar sig till en massa kort var och varannan match bära bindeln när professionalismen själv, i form av Zanetti, finns på planen? Dock har ju Mascherano insett detta och tackat nej till uppdraget.
Citera
2008-11-02, 18:50
Medlem
P.Gs avatar
Är det ens bekräftat? Om nu Maradona, trots att jag tvivlar, ska bygga ett lag kring ärke-nöten Mascherano vet jag inte vad jag ska ta mig till. Pekerman har redan stulit två år från denna generation, låt nu Maradona göra något vettigt.
Citera
2008-11-02, 18:55
Medlem
Drinkluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Är det ens bekräftat? Om nu Maradona, trots att jag tvivlar, ska bygga ett lag kring ärke-nöten Mascherano vet jag inte vad jag ska ta mig till. Pekerman har redan stulit två år från denna generation, låt nu Maradona göra något vettigt.

Mascheranos egna ord. http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/59328/MASCHERANO-REJECTS-ARGIE-ARMBAND.html
Citera
2010-03-06, 23:34
Medlem
Snubben har tagit sig upp ur skiten, är påläst om världen och har en skön karaktär. Till skillnad från många andra fotbollspelare där det bara är $$$ som gäller.
Citera
2015-03-03, 21:25
Medlem
Min brors kusins avatar
Har han bytt kön?

http://m.db.no/2015/03/03/sport/sportno/idrett/diego_maradona/argentina/38023738/

Ser ju ut som en kärring.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in