Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
vilket jävla val alltså. Argentina sitter på sin talangfullaste generation någonsin och så äventyrar man allt med att sätta Maradona som förbundskapten. Förstå mig rätt, det kan mycket väl bli succé, men det känns ju som att det lika gärna kan sluta i fiasko och tandagnissel.
Frågan är ju vad för sorts spelare han kommer välja att spela med? Om han kör på Dungas linje att spela med spelare som har hjärta och är riktiga grovjobbare, typ Zanetti/Mascherano eller om det blir ett talangfullt lag.