2006-01-24, 12:51
Medlem
Gakidous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Pontare
Ang. gloryholes så verkar det häftigt men jag skulle nog också vilja ha en garanti att det är en tjej på andra sidan.

Det här är en attityd jag har svårt att förstå mig på. Du har gått så långt att du sticker kuken i ett hål i en vägg, vad spelar det egentligen för roll om det är en kvinna eller man som suger? Så stor skillnad lär det inte vara och du kommer aldrig att få veta - kan inte det vara lite av kittlingen också, just att man inte vet? Om jag stack kuken i ett gloryhole skulle jag skita fullkomligt i vem som sög (förutsatt att personen gjorde det bra) och istället oroa mig för att bli biten eller på annat sätt skadad.
Citera
2006-01-24, 17:21
Medlem
MataGringoss avatar
Jag hörde att det upptäcktes gloryholes pà Stockholms Universitet för en 4-5 àr sedan. Var ett jävla liv om det pà universitetet och i universitetstidningarna. Nàgon som kommer ihàg mer om detta?
Citera
2006-01-24, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StrypLekar
Basement har du ju också. Har aldrig besökt något av ställena, men min kompis som bor däruppe springer där var och varannan dag.

Du menar Basement i Sundsvall?
Citera
2006-01-27, 15:00
Medlem
_Dariush_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sifaka
En fråga.. vad är det egentligen som är lockande med glory-hole? Detta är en seriös fråga och inget försök till att skämta eller moralisera.
Om jag vore kille skulle jag aldrig i livet stoppa kuken i ett glory-hole, vem vet vilken dåre som står på andra sidan väggen, det kan ju vara nån med en häcksax eller nåt.
Man kan ju tänka sej att förr när homosexualitet var straffbart så var extrem anonymitet nödvändig. Men nuförtiden??
Är det så att folk inte vill se hur ful sexpartnern är eller vad är grejen?

kanske spänningen av inte veta vem som är där bak och suger av dig?
eller vilken kille som har den bamsekuken man suger av??

Vet inte hur anonymt det är där, men kanske ett sätt att få ett ligg också?
Citera
2006-01-31, 15:03
Medlem
HorHusets avatar
hade varit super om man kunde fixa detta på ute klubbar ju. Men jag skulle nog också frukta att någon hugger en eller typ häller syra över honnom.
Citera
2008-10-10, 20:22
Medlem
nussses avatar
Fan hade varit kalas med ett sådant nu. Någon som är lite insatt som vet om dessa finns kvar. Skulle även vara trevligt om någon kände till nått i norrort typ kista/sollentuna/upplandsväsby/märsta/täby etc.
Citera
2008-10-11, 01:59
Medlem
Bajsfacistens avatar
Ha när jag var en liten och fjunig 13-14-åring så fantiserade jag om att borra hål till tjejernas omklädningsrum och stoppa in kuken. Tjejerna skulle då suga min kuk. Jag hade inte ens hört talas om något sådant här då.

Nu kan jag se en bild framför mig om en milslång kö beståendes av flashbackare väntandes på en toalett på Stockholms Universitet med lediga toaletter bredvid.
Citera
2008-10-12, 13:07
Medlem
något lite halvt avskräckade mot sånthär ^^
http://www.yourfilehost.com/media.ph...to_gay_sex.wmv
Citera
2008-10-13, 15:54
Medlem
Gloryholes

Glory holes finns väl på de flesta swingers klubbar.
Lista på dessa finns på: www.swingersclublist.com

Swing It Magistern.
Citera
2008-10-13, 16:30
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medved
Glory holes finns väl på de flesta swingers klubbar.
Lista på dessa finns på: www.swingersclublist.com

Swing It Magistern.

Jo iofs men ska man gå på swingersklubbar måste man ju ha någon med sig. Är solo just nu och skulle vara kul att bara kunna glida dit o få en avsugning någon gång när det trycker på lite mer än högerhanden klarar att fixa
Citera
2008-10-24, 15:45
Bannlyst
Jag hade aldrig kunnat leva med tanken av att en kille sugit av mig, vem vet kanske är en fet pervers jävel i 60 års åldern som roar sig med att suga av folk? Finns ju en annan sex trend som jag tyvärr glömt namnet på där man träffas på typ bilparkeringar och knullar upp någons fru helt anonymt. Tror det hette dogging typ. Det verkar mycket roligare ju!
Senast redigerad av Crazy_Fox 2008-10-24 kl. 15:47.
Citera
2008-10-24, 15:50
Medlem
D_Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
(min tjej älskar GH´s)

Citat:
Ursprungligen postat av gg
menar du att din tjej älskar att tillfredsställa okända män genom gloryholes eller? gött i så fall!

Nu får du allt svara på frågan, intressant att se vad svaret blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in