2004-04-19, 22:22
Medlem
Tjena, nån som vet var det finns gloryholes i stockholm?
Citera
2004-04-20, 09:33
Medlem
tattoosandbeers avatar
Vet bara ett ställe med där får ej tjejer komma in (min tjej älskar GH´s) Och det är US video, men tydligen ska H56 även ha det.

Någon annan som har bra förslag?
Citera
2004-04-20, 17:23
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Vet bara ett ställe med där får ej tjejer komma in (min tjej älskar GH´s) Och det är US video, men tydligen ska H56 även ha det.

Någon annan som har bra förslag?

Varför får inte tjejer komma in? Det är samma sak i Göteborg på XL-video.
Får man verkligen göra så, det är ju diskriminering. Tänk att säga att negrer eller zigenare inte får komma in på Konsum, då skulle det ta hus i helsike.
Men när det gäller porrbiografer är det ingen av feministerna som vågar öppna käften.
Citera
2004-04-21, 11:53
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Varför får inte tjejer komma in? Det är samma sak i Göteborg på XL-video.
Får man verkligen göra så, det är ju diskriminering. Tänk att säga att negrer eller zigenare inte får komma in på Konsum, då skulle det ta hus i helsike.
Men när det gäller porrbiografer är det ingen av feministerna som vågar öppna käften.

På ett sätt kan jag förstå dom för malmskillnadsgatan ligger långt borta och risken att åka på koppleri kan bki stor, men jag fattar ej för det är ju exakt som du säger "diskriminering"men men
Citera
2004-04-22, 20:28
Medlem
sifakas avatar
En fråga.. vad är det egentligen som är lockande med glory-hole? Detta är en seriös fråga och inget försök till att skämta eller moralisera.
Om jag vore kille skulle jag aldrig i livet stoppa kuken i ett glory-hole, vem vet vilken dåre som står på andra sidan väggen, det kan ju vara nån med en häcksax eller nåt.
Man kan ju tänka sej att förr när homosexualitet var straffbart så var extrem anonymitet nödvändig. Men nuförtiden??
Är det så att folk inte vill se hur ful sexpartnern är eller vad är grejen?
Citera
2004-04-23, 23:00
Medlem
Basement har du ju också. Har aldrig besökt något av ställena, men min kompis som bor däruppe springer där var och varannan dag.
Citera
2004-04-29, 09:52
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrypLekar
Basement har du ju också. Har aldrig besökt något av ställena, men min kompis som bor däruppe springer där var och varannan dag.

Nope vi kollade det igår jag och tjejen och det fanns ej där iofs så håller dom att bygga om så det kan vara därför å.
Citera
2004-04-30, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
(min tjej älskar GH´s)
menar du att din tjej älskar att tillfredsställa okända män genom gloryholes eller? gött i så fall!
Citera
2004-05-01, 23:35
Medlem
Milkfed 2s avatar
nån som har lust att upplysa en ovetandes vad "gloryholes" är för nåt?
Citera
2004-05-01, 23:47
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkfed 2
nån som har lust att upplysa en ovetandes vad "gloryholes" är för nåt?

Det är ett hål i en vägg där man stoppar in kuken varpå en person på andra sidan väggen suger.
Citera
2004-05-01, 23:51
Bannlyst
Glory glory holeluja!
Citera
2004-05-02, 02:03
Medlem
Milkfed 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Det är ett hål i en vägg där man stoppar in kuken varpå en person på andra sidan väggen suger.

verkar omständigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in