2010-06-13, 23:51
Medlem
Hejsan

Nu sitter jag här påtänd och saknar pump och kanyl.

Nu undrar jag om någon prövat dra en "8ball" "bomb", alltså en substans inlindad i en pappersbit till "bomb"/"kula" och pillat in den i röven?

Löser pappret lätt uppsig och får man någon effekt av det tror ni?
Jag är helt seriös när jag ställer denna fråga.
Citera
2010-06-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serganten
Kn dy seee vd jg skrvr?

jö dä kön jög.

Men kan du vara snäll att hjälpa mig med frågan jag ställde? nu när jag var så duktig och såg vad du skrev ?

Ps.I denna tråd får ni gärna skriva on-topic! Tack
Citera
2010-06-14, 00:01
Medlem
tror inte det skulle funka. men fick en annan ide du har ingen tunn slang? har du det kan du göra en lösning och suga upp det i slangen sen in i röven och blåsa in det.

hmm du har inga gelantin kapslar liggandes det kanske skulle kunna funka att stoppa in tjacket i och sen i i röva?
Citera
2010-06-14, 00:03
Medlem
HeavyMentals avatar
Jag skulle rekommendera att du gör en lösning som du pumpar upp i rektum, jag är mycket skeptisk till att det funkar "torrt"

Här finns lite läsning om hemmabygge av rövpump:

https://www.flashback.org/t792809
Citera
2010-06-14, 00:05
Medlem
Sergantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratanka

Men kan du vara snäll att hjälpa mig med frågan jag ställde? nu när jag var så duktig och såg vad du skrev ?

Ps.I denna tråd får ni gärna skriva on-topic! Tack

Förlåt
Citera
2010-06-14, 00:05
Medlem
HeavyMentals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belzebudz

hmm du har inga gelantin kapslar liggandes det kanske skulle kunna funka att stoppa in tjacket i och sen i i röva?

Detta rekommenderar jag inte, för att du ska få in kapseln vill du gärna blöta den så den blir hal, och då smälter den. Halvsmälta gelatinkapslar kan få vassa kanter som inte är sköna.
Citera
2010-06-14, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyMental
Detta rekommenderar jag inte, för att du ska få in kapseln vill du gärna blöta den så den blir hal, och då smälter den. Halvsmälta gelatinkapslar kan få vassa kanter som inte är sköna.

hmm du har nog rätt i det att man ska nog inte köra torrt
Citera
2010-06-14, 00:12
Medlem
HeavyMentals avatar
Hittade en till tråd om hembygge:
https://www.flashback.org/t569928

Det finns flera trådar om detta, sök på rövpump, rövpanna
Citera
2010-06-14, 17:46
Bannlyst
Ni som är negativt inställda... Har ni testat detta?

När jag tar den i tvåan lindar jag in pulvret i ett ocb och pillar upp bomben där bak. Har man ett tajt anal så rekommenderas handcreme eller dylikt. Kan även meddela att det går utmärkt att ploppa upp hela piller i baken.
Rövpump är enligt mig väldigt överskattat. Konstigt nog baktalar nästan alla detta lite simplare sätt utan att testa det...
Citera
2010-06-14, 19:37
Medlem
Svettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe

När jag tar den i tvåan lindar jag in pulvret i ett ocb och pillar upp bomben där bak. Har man ett tajt anal så rekommenderas handcreme eller dylikt. Kan även meddela att det går utmärkt att ploppa upp hela piller i baken.
Rövpump är enligt mig väldigt överskattat. Konstigt nog baktalar nästan alla detta lite simplare sätt utan att testa det...
jag vet inte jag. Jag diggar min rövpump.. så enkelt så det är larvigt. bara å gå ner på närmsta apotek o be om en. De flesta har. Be om oral spruta eller nåt.

Jag har inte prövat din betydligt primitivare metod men jag har varit med om att jag påtänd som ett djur haft så bråttom att jag haft pulver på fingrarna när jag varit vid hålet o fipplat. och det var tamigfan inte helt behagligt. Minns inte vilken substans de va men nån jävla rc.
Citera
2010-06-15, 02:34
Medlem
Hangarens avatar
Citat:

>När jag tar den i tvåan lindar jag in pulvret i ett ocb och pillar upp bomben där bak. Har man ett tajt anal så rekommenderas handcreme eller dylikt. Kan även meddela att det går utmärkt att ploppa upp hela piller i baken.

>Rövpump är enligt mig väldigt överskattat. Konstigt nog baktalar nästan alla detta lite simplare sätt utan att testa det...

> Konstigt nog baktalar nästan alla detta lite simplare sätt utan att testa det...

> nog baktalar nästan alla

> baktalar

Citera
2010-06-15, 11:47
Medlem
blahblah2s avatar
Citat:

Men fy fan vad äckligt..Är ni seriösa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in