Jag kommer på två saker just nu;
Eldat upp en polisbil.
För ca. fem år sedan kom tre poliser och försökte gripa min storebror, trots att han var helt oskyldig. (Han vägrade att utföra det slaveri som även kallas för värnplikt.)
Polisen gick in i huset och mötte hårt motstånd av min bror, och av farsan som bland annat slog loss en poliskvinnas käke med en yxa.
Under tiden gick jag ut till den obevakade polisbilen. De hade lämnat dörren öppen (idioter ..) och jag slängde in en molotovcocktail.
När poliserna bar ut sin blodiga kamrat stod bilen som en flammande vappu-brasa. Det blev bara ett rykande skal kvar av den.
Sedan kom en till polisbil, och de lyckades gripa farsan och brorsan ...
Men som tröst kan jag säga att poliskvinnan som fick käken avhuggen aldrig blev helt återställd.
Men jag klarade mig. Flera grannar hade sett när jag slängde bomben, men de vittnade till min fördel och sade att jag var oskyldig.
En annan sak gjorde jag härom dagen.
Jag var (och är) på dåligt humör över en sak som hänt. Jag åkte på en grusväg och fullständigt kokade av ilska.
Plötsligt ser jag två tjejer och en kille, ganska unga, som rider längre fram på vägen.
Jag varvar upp motorn och sladdar förbi dem så att rullgruset sprutar från bakhjulen.
Samtidigt som jag tutar som fan!
Hästarna får fnatt och stegrar och ränner rakt ut i skogen. Jag såg hur åtminstone en ryttare kastades av.
Fast jag har faktiskt lite dåligt samvete över det ...
Jag lät min vrede gå ut över tre oskyldiga ryttare.
Det var ju skillnad med poliserna - de
förtjänade ju att bli lemlästade.
Men dessa ryttare hade ju inte gjort något.
Sedan så har jag gjort lite småsaker bara. Slagit sönder fönster på Sannfinländarnas lokaler och sprejat anarkist-märket på väggen.
En gång slet jag loss en backspegel på en bil som tillhörde en rasist.
Och en gång sprejade jag Hammaren och Skäran på en finsk flagga som hängde i vår skola.