2010-06-12, 19:20
Medlem
Ja berätta. Om du inte vill berätta vilken gärning du utfört, säg isåfall vad påföljden skulle/har blivit för brottet.

Jag har gratisätit lite, snott lite godis.

De värsta jag gjorde var väll att jag tog en killes jacka från garderoben på fyllan med pass o allt. Kanske grov stöd?
Citera
2010-06-12, 19:23
Medlem
Trumpeters avatar
Snattare är nog det värsta
Citera
2010-06-12, 19:23
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Ja berätta. Om du inte vill berätta vilken gärning du utfört, säg isåfall vad påföljden skulle/har blivit för brottet.

De värsta jag gjorde var väll att jag tog en killes jacka från garderoben på fyllan med pass o allt. Kanske grov stöd?
Jag blev hotad av en kille som tvingade mig att följa med när han snodde en bil. Det var läskigt som fan och det enda som hände var att tönten körde sönder bilen. Jag var 14. Påföljd = nada.
Citera
2010-06-12, 19:24
Medlem
Jyckees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365

Knappast i närheten av grov stöld. Däremot är det stöld om det är värt mer än 800 kr.
Själv minns jag inte allt jag har gjort det är en hel del. Men det jag åkt dit på är Stöld då jag var 15.
stoppade saker i en väska värt 1500kr.
Citera
2010-06-12, 19:25
Medlem
lill-lenins avatar
Nedladdning och innehav av luftvapen när jag var omyndig. Inte så grova straff på det sistnämnda antar jag, nån som vet?
Citera
2010-06-12, 19:26
Bannlyst
Kört trimmad moped över hastighetsgränsen, utan hjälm, och två år under laglig ålder för att köra moped.

Riktigt fjantigt, men svar på din fråga.
Citera
2010-06-12, 19:27
Medlem
Anklagares avatar
Det grövsta man själv har lyckats begå med sin unga ålder i åtanke är nog snatteri eller intagande av olagliga substanser.
Citera
2010-06-12, 19:28
Avslutad
Har nog gjort mig skyldig till grovt rattfylleri. Påföljden hade nog blivit fängelse.
Citera
2010-06-12, 19:30
Medlem
O Dirlewangers avatar
Grov misshandel, men han förtjänade det. Han startade slagsmålet helt oprovocerat så det var väl nödvärn till en början. Sedan när jag fick övertaget så spårade det ur ordentligt. Dock åkte jag aldrig dit för det, inga vittnen + att han inte vågade anmäla, det var ju ändå hans fel.
Citera
2010-06-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jyckee
Knappast i närheten av grov stöld. Däremot är det stöld om det är värt mer än 800 kr.
Själv minns jag inte allt jag har gjort det är en hel del. Men det jag åkt dit på är Stöld då jag var 15.
stoppade saker i en väska värt 1500kr.

Det var en rock, säkert värd minst 2000 kr. Men den var för liten för mig,slängde den i en buske. (jävla svin jag vet, ledsen)

Killen som ägde rocken hade tappat sin kläd nr lapp på krogen. Jag bara tog den och hämta ut rocken.
Senast redigerad av Hoppsan365 2010-06-12 kl. 19:33.
Citera
2010-06-12, 19:35
Medlem
KiKPNNs avatar
Jag dödade ju en kille en gång. Det var ju några år sen nu så det är väl preskriberat nu som man säger. Ja men ni vet hur det blir, man är ett gäng killar som åker till Köpenhamn dricker lite för mycket. Man står i kö till Pölsemannen där man börjar knuffa på varandra så går det som det går...
Det är ju inget man skrivet på sitt CV direkt.
Citera
2010-06-12, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiKPNN
Jag dödade ju en kille en gång. Det var ju några år sen nu så det är väl preskriberat nu som man säger. Ja men ni vet hur det blir, man är ett gäng killar som åker till Köpenhamn dricker lite för mycket. Man står i kö till Pölsemannen där man börjar knuffa på varandra så går det som det går...
Det är ju inget man skrivet på sitt CV direkt.

Vad skulle de klassats för vållande till annans död? dråp? 5-6 år i fängelse iaf?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in