Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Ja berätta. Om du inte vill berätta vilken gärning du utfört, säg isåfall vad påföljden skulle/har blivit för brottet.
Jag har inte gjort mig skyldig till så mycket... än.
Har inte mycket att "skryta med" men listar ändå upp dem:
1. Olovlig körning(med moped, mc och bil)
2. Grov fortkörning
3. Grov vårdslöshet i trafik(heter det så om man inte orsakat någon olycka?)
4. Olaga intrång
5. Hemfridsbrott(tror jag i alla fall, är inte 100% säker)
6. Smuggling
Alltså inte mycket att komma med... i alla fall inte mycket "grovt" på min lista.
Har inte åkt dit för någonting än.