2010-06-25, 22:46
  #49
Medlem
Snatteri några gånger.
Rattfylla.
Olaga intrång händer väl minst en gång i veckan.
Vandalism.
Ringa narkotikabrott.
Cykelstölder.
Misshandel, hade nog klassats som lindrig.
Inbrott.

Egentligen skitsaker men har inte åkt fast för något av det och har heller ingen aning om vad följderna skulle bli.
Citera
2010-06-25, 23:22
  #50
Medlem
closecuts avatar
Misstänkt för mordförsök men blev frikänd. Ingen aning om vad det hade gett.

Grövsta jag fällts för är grovt bedrägeri. Villkorlig
Citera
2010-06-26, 11:08
  #51
Medlem
GaTuSoPPaReNs avatar
Snatteri, väntar på dom - böter.
Citera
2010-06-26, 13:33
  #52
Medlem
PLRBs avatar
Våld mot tjästeman och olaga vapeninnehav. 75 timmar samhällstjänst för det.
HMF
Snatteri
Misshandel ett par gånger..
Stöld av båtmotor
Våldsamt upplopp
Citera
2010-06-26, 20:08
  #53
Medlem
sjpatriks avatar
Våld mot tjänsteman. Samhällstjänst
Citera
2010-06-26, 20:26
  #54
Medlem
grov rattfylla, grova misshandlar, grovt narkotika brott, smuggling, häleri, våld emot polisman, förolämpning, hets mot folkgrupp, vapenbrott, pistol, utpressning, stöld, ringa narkotika brott, vandalism, inbrott
Citera
2010-06-26, 20:50
  #55
Medlem
1C0NSs avatar
-
__________________
Senast redigerad av 1C0NS 2010-06-26 kl. 20:52.
Citera
2010-06-26, 21:10
  #56
Medlem
Gitaxs avatar
Shit va lång e-penis status man måste få om man överdriver sitt svar i denna tråd, galet!
Citera
2010-06-27, 01:57
  #57
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Olaga frihetsberövande och stöld men det är inget jag direkt skäms över, skäms tex mer över att jag mobbade div personer i typ åttan liksom.
Citera
2010-06-27, 02:26
  #58
Medlem
Odi-et-amos avatar
En gång när jag var liten så fick jag hypoglykemi (lågt blodsocker) är diabetiker, jag visste med andra ord inte vad jag gjorde så käkade godis från en butik. Blev inte påkommen men senare svimmade jag när jag och mamma satt i bilen. Var nära på att hamna i koma, så man kan nog vara glad över att jag "snattade" godis.

Har sedan åkt vespa full, både jag och föraren. Hm..vad med? Laddat ner musik och filmer. Har även rökt på några gånger.

Vet dock inge vad följderna skulle ha blivit/blir om jag/vi blivit påkommen. Men ja, inte speciellt farliga saker.
Citera
2010-06-27, 18:08
  #59
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Ja berätta. Om du inte vill berätta vilken gärning du utfört, säg isåfall vad påföljden skulle/har blivit för brottet.
Jag har inte gjort mig skyldig till så mycket... än.
Har inte mycket att "skryta med" men listar ändå upp dem:
1. Olovlig körning(med moped, mc och bil)
2. Grov fortkörning
3. Grov vårdslöshet i trafik(heter det så om man inte orsakat någon olycka?)
4. Olaga intrång
5. Hemfridsbrott(tror jag i alla fall, är inte 100% säker)
6. Smuggling

Alltså inte mycket att komma med... i alla fall inte mycket "grovt" på min lista.

Har inte åkt dit för någonting än.
Citera
2010-06-27, 20:39
  #60
Medlem
jmo_hs avatar
Aldrig dömd för något.

Stöld
Grov stöld
Narkotikabrott (av samtliga grader)
Bedrägeri
Rattfylleri
Vapenbrott (både brott mot knivlagen samt insmuggling av en pistol)
Misshandel
Urkundsförfalskning
Diverse brott mot upphovsrätten
Grovt rån
Diverse smuggelbrott
Skadegörelse

Allting hände för många år sedan och bortsett från en spliff då och då är jag 100 % laglydig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in