Citat:
Ursprungligen postat av semiretarded
någon som har testat det än?
fungerar det bra? många buggar etc.
om jag tex skulle använda detta som "riktigt os" kommer det gå eller är det för o stabilt än?
Jag håller på och testar för fullt, dock så leker jag inte systemutvecklare utan leker bara runt och lär känna moljön lite. "Känner" lite på det så att säga. Kör det som mitt enda OS på min laptop, men den tramsar jag mest bara med ändå, har den vid sidan av för att köra spotify och facebooka och skit medans jag tex spelar spel.
Tycker att det känns som ett ganska soft os ändå, jag gillar faktiskt startmenyn med alla appar (dom kallar det så va?) Har gjort en sektion för firefox, spotify, vlc osv, sen en för systemmek, typ monitorinställningar och liknande och en för newsfeed och en socialmadia-grej som var med från början.
Dock ser det ut som fan när man öppnar skiten från början, fick avinstallera och unpinna det mesta för att sedan lägga till det jag ville ha. Sen växlar man ju väldigt lätt och arbetar mycker i den gamla explorermiljön (nej inte internet explorer

)
Alla program jag har testat hittills har fungerat, men skype krashar när jag loggar in, skall kolla om jag kan lösa det på ngt sätt. Men annars fugerar vlc, winrar, spotify osv utan problem (vad jag har märkt hittills)