• 2
  • 3
2010-06-12, 12:14
Medlem
zodiac08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gungdungkung
Gah! Vad frbannad jag blir nu! Min Mac kraschar ALLTID nr jag ska ppna direktlnkar till .jpg. Enligt supporten borta hos Apple beror detta p att datorn saknar std fr att ppna direktlnkar, men, dem sa ven att fr 4000kr skulle jag kunna f en uppdatering som ordnade detta.

Smsta bortfrklaringen ngonsin =) varfr skulle inte Mac kunna ppna .jpeg filer? Du r dum i huvudet p riktigt!
2010-06-12, 15:17
Medlem
korps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noh
Han vill bara reta upp alla macibaner(inget ont om dem, Mac r ganska fint och man fr gilla vad man vill). Men Mac-anvndare brukar ha en tendens att frsvara sitt val ganska mycket och aggressivt.

Vi r ju vana att bli konstant ifrgasatta och nstan attackerad ver vrt "val" hela tiden av folk som knner sig manade att ge rd eller annat utan att man ens frgat dem, snt blir man ju trtt p efter ett tag

Nr du nsta gng ifrgastter en person som gillar Apple och fr en defensiv respons tnk d fr dig sjlv:

"Ok, jag r bara en i en lng rad idioter som ger mina sikter om Apple till denna specifika person utan att denne ens frgat mig, jag kan nog frst snt blir trttsamt"

D blir det nog lttare fr dig att frst din medmniska och dennes brister
2010-06-12, 15:30
Medlem
Haha varfr sitta och ljuga om att apple gr dliga datorer? Vad fan gr det dig om vi nu knner fr att anvnda dom? Det r ungefr som nr man rkar nmna att man har en mac eller att ngon r hemma hos en och ser att man har en mac: Varje gng brjas det tjatas om hur dyrt det r, hur dligt det r och att apple bara gr designprylar. Samma mnniskor har vldigt ofta antingen en iPhone eller en iPod med sig.
2010-06-12, 20:37
Medlem
Hispers avatar
Tramstrd

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem