Flashback bygger pepparkakshus!
2004-04-18, 13:59
Medlem
Slarn2030s avatar
Kanske minns någon att jag för ett tag sedan gjorde lite förfrågningar i detta forum angående baby woodrose. Det tog dock en tid innan det rätta tillfället för experimentet kom, men igår var det dags.
Vid fyratiden krossaede jag fröna med en hammare, varefter de fick ligga i ett glas öl någon halvtimme. Jag drack ölen och tuggade på fröbitarna. Efter det var det förfest. Denna tog någon timme, och när den var slut kände jag fortfarande ingenting. Värsta skräpet det här, trodde väl att det bara var fejk. Nåja, vi vandrade ner till kåren och spelade lite flipper i väntan på att sittningen som vi är där för ska börja. När jag spelat ett tag börjar mina ben kännas lite märkliga. Knäna darrar och känns stela. Vi gick in till sittningen, och när jag sitter där börjar lite mer hända. Jag blir vimsig och dum, inte helt olikt när man är full, vilket också var vad andra trodde jag var.

Som tur var var en av mina vänner mer illa däran än jag, han är full som aldrig förr och drog den mesta uppmärksamheten till sig, annars hade det nog varit mer pinsamt för min del. Sittningen var nämligen en städad och nykter tillställning, förutom oss då.

Maten, som består av lite futtigt ris och sås, kommer in. Min överförfriskade vän gör då något fantastiskt, han dyker ner i maten med ansiktet först, och smetar ut den över halva bordet och hela sig själv. Sedan lutar han sig mot mig, men jag puttar bort honom, vilket leder till att han ramlar raklång på golvet och drar mycket av det som står på bordet med sig. Vid detta tillfälle reser sig våra bordsdamer som vi blivit placerade vid och går därifrån, vilket jag fann mycket roande.

I den stilen fortsätter det i några timmar, men sedan blir det otrevligare. Jag drabbas plötsligt av ett illamående från en annan värld, med största sannolikhet orsakat av fröna. Jag går hem, lägger mig i badkaret och väntar på att spy upp det onda. Men mirakulöst nog så börjar jag må bättre efter att ha legat en stund i badet. Efter det händer något mycket ovanligt. Jag börjar sjunga högt på texten på schampoflaskans baksida. Det fortsätter tills jag kommit en bit in på den finska texten, då jag stöter på några ord som har fem vokaler i rad och är för mig omöjliga att uttala. Detta leder till att jag istället börjar sjunga det som faller mig för. Ungefär såhär går texten, i ungefär en kvart-halvtimme:

Alla jävla jävla jävla människor
Kan dra så jävla jävla mycket åt helvete

Detta varieras med några utvik om att folk är dumma i huvet och att jag ska döda de med min stora skarpa yxa. Efter det var det lite mer som hände men inget som förtjänar att berättas.
Citera
2004-04-18, 14:12
Medlem
Mescalines avatar
Kåren i karlstad?

Du fick inga synhallisar?
Det kan vara schysst ändå liksom, jo men med hallucinogena droger i allmänhet ska man inte planera något har jag märkt, för man vet inte vad man mår bäst av innan, för dig var det badet. för andra kanske att gå promenader i skogen. keep on druggin'
Citera
2004-04-19, 12:01
Medlem
keffemil_s avatar
Det var inte "Budget-varianten" av hbw va?
Jag och några vänner tuggade nämligen det på en fest nyligen, och det enda som hände var lite småflummiga tankar.
Jag började med en normal dos, sen när inget hände så käkade jag mer och mer till slut hade jag tuggat i mig 3 tuber! Mina vänner som tog benso fick typ småhallisar, men jag kände typ inget...
Citera
2004-04-19, 20:53
Medlem
Slarn2030s avatar
Mescaline: Kåren i eskilstuna var det och nej, jag fick inga hallucinationer. Så starkt var det inte riktigt, det enda jag märkte var att skärmsläckaren på datorn var lite läskig. Den var liksom mer 3d än vanligt, kändes som att den var på väg ut.

Keffemil: Det var den vanliga sorten. Jag tog en påse, alltså tio frön. Fast nästa gång ska jag nog försöka extrahera det, eller köpa färdigextraherat. Kan definitivt vara värt det för att slippa det där hemska illamåendet.
Citera
2004-04-21, 20:54
Medlem
Slarn2030s avatar
Appropå detta, är det någon som testat HBW extraktet de säljer på naturensdroger.nu? HBW X60 heter det. Skulle vilja veta om det är värt eller ej. Verkar bekvämt att slippa mickla med extraheringen själv.
Citera
2004-04-21, 21:35
Medlem
Mescalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slarn2030
Appropå detta, är det någon som testat HBW extraktet de säljer på naturensdroger.nu? HBW X60 heter det. Skulle vilja veta om det är värt eller ej. Verkar bekvämt att slippa mickla med extraheringen själv.

I e-tuna brukar jag vara ofta också, känner folk där så är där ganska ofta.

Jo det har jag provat flera ggr, funkar skitbra kan jag säga, personligen tycker jag det.
Det är en sak som är värd att köpa, men ta inte på deras doseringar, dom kan vara lite luddiga...
Citera
2004-05-17, 20:52
Medlem
Stosse the Sages avatar
Det är en sak som är värd att köpa, men ta inte på deras doseringar, dom kan vara lite luddiga...[/quote]

Vad menar du men "luddiga" ? ska man ta mer eller mindre?
Citera
2004-05-17, 23:19
Medlem
emilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slarn2030
Efter det händer något mycket ovanligt. Jag börjar sjunga högt på texten på schampoflaskans baksida. Det fortsätter tills jag kommit en bit in på den finska texten, då jag stöter på några ord som har fem vokaler i rad och är för mig omöjliga att uttala. Detta leder till att jag istället börjar sjunga det som faller mig för. Ungefär såhär går texten, i ungefär en kvart-halvtimme:

Alla jävla jävla jävla människor
Kan dra så jävla jävla mycket åt helvete

HAHA, det tyckte jag var ritkigt kul... hihi... hade varit kul å se...
Citera
2004-05-17, 23:23
Awaiting Email Confirmation
Tribes avatar
Första och enda gången jag tog HBW:High Q så sneade jag duktigt och trodde jag skulle få hjärtattack om jag inte nådde OK/Q8 innan klockan 21:00. Ganska skrämmande men dock en sjuk upplevelse.
Citera
2004-05-18, 08:48
Medlem
Nemesis1s avatar
Jo, visst går det att snea på HBW... Bara för att fröna är lagliga så skall man inte tro att de är ofarliga... Visserligen brukar man inte få hallisar, men ens tankar och känslor blir desto mer skruvade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in