2024-11-18, 11:57
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
S imorgon lanseras ESPLAY. Vad tror vi om det?

Spnnande! Inte hrt ngot om de. D esportal e dtt fr vi hoppas det blir nytt liv i "esplay".

Lite lnkar hade varit bra hittar inget och har inge twitter/X.
Citera
2024-11-18, 20:21
Medlem
ruttenfimps avatar
https://esplay.com/

De har alternativ med BANKID... hmm.
Citera
2024-11-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
https://esplay.com/

De har alternativ med BANKID... hmm.
hmm vad?
Citera
2024-12-14, 18:46
Medlem
Bartman777s avatar
r det ngon mer som p senare tid vldigt ofta ftt upp rutan om att "VAC inte kan verifiera bla bla bla..." nr ni sker match? Det hnder mig vldigt ofta nufrtiden.

Det r frvisso bara att "verify intergrity and game files" s r det fixat. Men detta hnder mig flera gnger i veckan allts. r det liknande fr ngon av er andra eller har ni ngon lsning p problemet?

Det blir drygt att gra det dr i tid och otid.
Citera
2024-12-30, 19:49
Medlem
r det bara ryssar som spelar? Knns som varenda jvla fuskar med. Vet exakt vart man r, knns helt jvla omjligt att spela
Citera
2024-12-31, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
r det ngon mer som p senare tid vldigt ofta ftt upp rutan om att "VAC inte kan verifiera bla bla bla..." nr ni sker match? Det hnder mig vldigt ofta nufrtiden.

Ja. Flera gnger i veckan. Jag behver inte verifiera filerna dock. Det rcker att vnta en stund s fungerar det igen.
Citera
2025-01-13, 17:49
Medlem
Man kan allts inte spela Esplay utan att ha BankID? Knns ju jvligt trist...
Citera
2025-01-13, 22:35
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniis
r det bara ryssar som spelar? Knns som varenda jvla fuskar med. Vet exakt vart man r, knns helt jvla omjligt att spela

Spelar du premier p hgre ranker s finns det mnga fuskare ja. Men p lgre ranker sitter noobsen och tror att alla fuskar bara fr att andra frstr sig p spelet. Jag blir t.ex fuskanklagad jmt trots att jag inte fuskar. Jag r dessutom ganska dlig p det, s det blir lite komiskt.

Vill du vara lite skrare s kr Faceit eller Esplay.

Citat:
Ursprungligen postat av Elefanter
Man kan allts inte spela Esplay utan att ha BankID? Knns ju jvligt trist...

Jo, men d mter du andra som inte verifierat sig ocks, och d r det strre risk att f spela med ntter och kanske fuskare.
Citera
2025-01-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Spelar du premier p hgre ranker s finns det mnga fuskare ja. Men p lgre ranker sitter noobsen och tror att alla fuskar bara fr att andra frstr sig p spelet. Jag blir t.ex fuskanklagad jmt trots att jag inte fuskar. Jag r dessutom ganska dlig p det, s det blir lite komiskt.

Vill du vara lite skrare s kr Faceit eller Esplay.

Jo, men d mter du andra som inte verifierat sig ocks, och d r det strre risk att f spela med ntter och kanske fuskare.

Jo jag vet, menar att det suger rtt hrt fr mig att det inte gr att verifiera sig utan bankID eftersom jag inte har det...
Citera
2025-01-14, 01:52
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Well, jag kan inte vara den enda som lagt skorna p hyllan efter att CS2 slppts. 2 games har jag krt sedan september 2023. Jag tycker att det inte alls r samma upplevelse att spela CS2 i jmfrelse med CSGO.
CSGO var anledningen till att jag fick min frsta stationra dator som 12 ring. Sedan den dagen har det inte funnits ngot annat spel.
Majoriteten av mina vnner hller inte alls med mig, utan tycker (sjlvklart att csgo r no.1) att det blir bttre med tiden.
Finns det ngon som knner likadant som jag?

Jag vill s grna hitta tillbaka till CS (om burken klarar det)
S om ngon kanske r i samma sits som jag eller bara behver en Miss att spela med, lgg till mig. Kod nedan:

440539108
J0$3F!N3
Citera
2025-01-14, 14:45
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo

Haha det dr knner jag verkligen igen. Fixade nyligen Premier-rank s var tvungen att plocka 10 vinster (man saknar den goda tiden nr 1 vinst rckte fr rank) s det blev ju en hel del 'low level' matcher nr man kmpade fr att f ihop vinsterna.

Och ven om jag kanske sttte p 2 eller 3 fuskare under 20 matcher som verkligen var helt suspekta, s var det mycket mer vanligt med fuskanklagelser mot ngon i varje match. Sen kollar man personen i ens lag som fuskanklagas och ser att de spelar styltigt och gr en mngd nybrjarmissar men kanske fr 3 kills fr att andra laget kommer springandes p led eller bara r allmnt borta. Har ocks varit med om flera situationer dr ngon ropar fusk fr att den andra visste vart de befann sig trots att de steppade eller gjorde ngot annat ljud som rjde positionen.
Citera
2025-01-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Well, jag kan inte vara den enda som lagt skorna p hyllan efter att CS2 slppts. 2 games har jag krt sedan september 2023. Jag tycker att det inte alls r samma upplevelse att spela CS2 i jmfrelse med CSGO.
CSGO var anledningen till att jag fick min frsta stationra dator som 12 ring. Sedan den dagen har det inte funnits ngot annat spel.
Majoriteten av mina vnner hller inte alls med mig, utan tycker (sjlvklart att csgo r no.1) att det blir bttre med tiden.
Finns det ngon som knner likadant som jag?

Jag vill s grna hitta tillbaka till CS (om burken klarar det)
S om ngon kanske r i samma sits som jag eller bara behver en Miss att spela med, lgg till mig. Kod nedan:

440539108
J0$3F!N3

Samma upplevelse hr faktiskt, CS2 knns inte som att det, d har jag nd spelat olika versioner av CS sedan 2002.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in