2024-11-18, 11:57
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Så imorgon lanseras ESPLAY. Vad tror vi om det?

Spännande! Inte hört något om de. Då esportal e dött får vi hoppas det blir nytt liv i "esplay".

Lite länkar hade varit bra hittar inget och har inge twitter/X.
Citera
2024-11-18, 20:21
Medlem
ruttenfimps avatar
https://esplay.com/

De har alternativ med BANKID... hmm.
Citera
2024-11-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
https://esplay.com/

De har alternativ med BANKID... hmm.
hmm vad?
Citera
2024-12-14, 18:46
Medlem
Bartman777s avatar
Är det någon mer som på senare tid väldigt ofta fått upp rutan om att "VAC inte kan verifiera bla bla bla..." när ni söker match? Det händer mig väldigt ofta nuförtiden.

Det är förvisso bara att "verify intergrity and game files" så är det fixat. Men detta händer mig flera gånger i veckan alltså. Är det liknande för någon av er andra eller har ni någon lösning på problemet?

Det blir drygt att göra det där i tid och otid.
Citera
2024-12-30, 19:49
Medlem
Är det bara ryssar som spelar? Känns som varenda jävla fuskar med. Vet exakt vart man är, känns helt jävla omöjligt att spela
Citera
2024-12-31, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Är det någon mer som på senare tid väldigt ofta fått upp rutan om att "VAC inte kan verifiera bla bla bla..." när ni söker match? Det händer mig väldigt ofta nuförtiden.

Ja. Flera gånger i veckan. Jag behöver inte verifiera filerna dock. Det räcker att vänta en stund så fungerar det igen.
Citera
2025-01-13, 17:49
Medlem
Man kan alltså inte spela Esplay utan att ha BankID? Känns ju jävligt trist...
Citera
2025-01-13, 22:35
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniis
Är det bara ryssar som spelar? Känns som varenda jävla fuskar med. Vet exakt vart man är, känns helt jävla omöjligt att spela

Spelar du premier på högre ranker så finns det många fuskare ja. Men på lägre ranker sitter noobsen och tror att alla fuskar bara för att andra förstår sig på spelet. Jag blir t.ex fuskanklagad jämt trots att jag inte fuskar. Jag är dessutom ganska dålig på det, så det blir lite komiskt.

Vill du vara lite säkrare så kör Faceit eller Esplay.

Citat:
Ursprungligen postat av Elefanter
Man kan alltså inte spela Esplay utan att ha BankID? Känns ju jävligt trist...

Jo, men då möter du andra som inte verifierat sig också, och då är det större risk att få spela med nötter och kanske fuskare.
Citera
2025-01-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Spelar du premier på högre ranker så finns det många fuskare ja. Men på lägre ranker sitter noobsen och tror att alla fuskar bara för att andra förstår sig på spelet. Jag blir t.ex fuskanklagad jämt trots att jag inte fuskar. Jag är dessutom ganska dålig på det, så det blir lite komiskt.

Vill du vara lite säkrare så kör Faceit eller Esplay.

Jo, men då möter du andra som inte verifierat sig också, och då är det större risk att få spela med nötter och kanske fuskare.

Jo jag vet, menar att det suger rätt hårt för mig att det inte går att verifiera sig utan bankID eftersom jag inte har det...
Citera
2025-01-14, 01:52
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Well, jag kan inte vara den enda som lagt skorna på hyllan efter att CS2 släppts. 2 games har jag kört sedan september 2023. Jag tycker att det inte alls är samma upplevelse att spela CS2 i jämförelse med CSGO.
CSGO var anledningen till att jag fick min första stationära dator som 12 åring. Sedan den dagen har det inte funnits något annat spel.
Majoriteten av mina vänner håller inte alls med mig, utan tycker (självklart att csgo är no.1) att det blir bättre med tiden.
Finns det någon som känner likadant som jag?

Jag vill så gärna hitta tillbaka till CS (om burken klarar det)
Så om någon kanske är i samma sits som jag eller bara behöver en Miss att spela med, lägg till mig. Kod nedan:

440539108
J0$3F!N3
Citera
2025-01-14, 14:45
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo

Haha det där känner jag verkligen igen. Fixade nyligen Premier-rank så var tvungen att plocka 10 vinster (man saknar den goda tiden när 1 vinst räckte för rank) så det blev ju en hel del 'low level' matcher när man kämpade för att få ihop vinsterna.

Och även om jag kanske stötte på 2 eller 3 fuskare under 20 matcher som verkligen var helt suspekta, så var det mycket mer vanligt med fuskanklagelser mot någon i varje match. Sen kollar man personen i ens lag som fuskanklagas och ser att de spelar styltigt och gör en mängd nybörjarmissar men kanske får 3 kills för att andra laget kommer springandes på led eller bara är allmänt borta. Har också varit med om flera situationer där någon ropar fusk för att den andra visste vart de befann sig trots att de steppade eller gjorde något annat ljud som röjde positionen.
Citera
2025-01-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Well, jag kan inte vara den enda som lagt skorna på hyllan efter att CS2 släppts. 2 games har jag kört sedan september 2023. Jag tycker att det inte alls är samma upplevelse att spela CS2 i jämförelse med CSGO.
CSGO var anledningen till att jag fick min första stationära dator som 12 åring. Sedan den dagen har det inte funnits något annat spel.
Majoriteten av mina vänner håller inte alls med mig, utan tycker (självklart att csgo är no.1) att det blir bättre med tiden.
Finns det någon som känner likadant som jag?

Jag vill så gärna hitta tillbaka till CS (om burken klarar det)
Så om någon kanske är i samma sits som jag eller bara behöver en Miss att spela med, lägg till mig. Kod nedan:

440539108
J0$3F!N3

Samma upplevelse här faktiskt, CS2 känns inte som att det, då har jag ändå spelat olika versioner av CS sedan 2002.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in