2010-06-09, 01:28
Medlem
haha nu brinner skolan också! LÅT SKITEN BRINNA NER! Låt de plugga med stampat jord golv o hydda så kanske de känner sig hemma. Samt inte lika dyrt att bygga upp igen efter allt skit som de förstör.
Citera
2010-06-09, 01:29
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totte
Vi har väl drygt 120 000 irakier i Sverige idag?

Japp, glömde ett "per år"...
Citera
2010-06-09, 01:30
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag kommer ihåg när jag var 20 och inte kom in på ett disco. DÅ JÄVLAR gick jag hem och kollade på video.

Se på fan!

Citat:
Ursprungligen postat av Haren8
Svarta Majorna= Polisens lite "större" grabbar. En riktig värdemätare för Rinkebys ungdomar!

De poliser som kommer ditt med svarta kläder och slår med batonger utan någon som helst hänsyn.

Låter ju bra. Hoppas svinen får några slag i huvudet.
Citera
2010-06-09, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ltesh
På den gamla goda tiden, då du var ung, fanns det naturligtvis en massa "ey det är krig polisen ska visa RESPEKT"-personer i dina led. Du kanske var en av de intellektuella som hade en massa argument och tankar, men den stora massan var naturligtvis dumskallar som tyckte det var tufft att bråka med polisen. Visst fanns det folk som krossade rutor på bilar, eldade saker osv. Du kanske inte kommer ihåg det idag, men visst var det så. Andra såg det - de som blev utsatta, till exempel.

Jag skulle gissa att det är exakt samma sak här som det du upplevde då. En massa dumskallar som gillar att bråka, och kanske någon snubbe som faktiskt är smart och som har lite tankar och argument. Sådana personer finns ju lite varstans i samhället. Den personen kommer nog att klara sig hyffsat bra i livet, läsa på universitet osv. Om 20 år kommer han att sitta och tycka samma sak som du gör nu.

AFA, Rinkeby, Firman Boys, osv. Samma idioter, olika kläder.

Nej, det var inte lika vanligt att man förstörde bilar och annan privat egendom och man eldade inte upp skolor m.m, det förekom, men inte i denna omfattning. Dessutom var de flesta mer eller mindre engagerade i någon rörelse, det är inte dessa personer. Dessa har endast ett syfte, att slåss med polisen. Det är en jävla skillnad skulle jag vilja påstå.

Men jag förstår din poäng och ger dig rätt till viss del. Men jag tycker mig skönja en helt annan anda nu.

Vad har de för argument? Vilken ideologi tillhör de? "Islam" eller? (Det är väl deras syn på ideologi.)

Firman boys slåss med andra firmor, AFA bråkar med nassar osv. Visst är det hjärndött, men icke helt jämförbart.
Citera
2010-06-09, 01:33
Medlem
satiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigFitta
Ta kort på dessa är du snäll. Det skulle uppskattas, jag tycker att "hundratals ungdomar" är något att se det också...

Som Haren8 sa så är det svårt att fota för att det är så mörkt och just nu är ungdomarna skingrade. Hann inte fota när allt skedde för det gick så jävla snabbt. Polisen patrullerar dock runt här utanför och man kan höra ungdomarna skrika lite då och då på långt avstånd. Tänker inte ge mig ut och vandra runt i hopp om att hitta någon heller.
Citera
2010-06-09, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muspellheim
Har en kompis som är polis som berättat att när de kommer hem med en berikare så får polisen en utskällning av föräldrarna där de förklarar att deras barn minsann är skötsamt och att polisen är rasister.

Ja det förklarar saken. Man ska naturligtvis inte dra alla över en kam men jag gissar Balkan/Mellanöstern är klart överrepresenterat bland detta patrask.
Citera
2010-06-09, 01:35
Medlem
betongbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haren8
Familjerna i Rinkeby, Tensta, Husby har faktiskt ont om pengar. I Husby har ingen råd att bo kvar eftersom dem vill renovera om alla SB lägenheter. Hyran ska landa på 9-11 000 för en normal trea. Vilken ensamstående jävel har råd att betala det, Svenne som svartskalle????

Ingen fara eftersom soc betalar hyran.
Citera
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satira
Som Haren8 sa så är det svårt att fota för att det är så mörkt och just nu är ungdomarna skingrade. Hann inte fota när allt skedde för det gick så jävla snabbt. Polisen patrullerar dock runt här utanför och man kan höra ungdomarna skrika lite då och då på långt avstånd. Tänker inte ge mig ut och vandra runt i hopp om att hitta någon heller.

Förfan ställ upp lite för flashback nu då... Ut och leta upp dem nu!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trekky76
Ja det förklarar saken. Man ska naturligtvis inte dra alla över en kam men jag gissar Balkan/Mellanöstern är klart överrepresenterat bland detta patrask.

Du har så rätt. Man ska inte dra lla över en kam men det är tillräckligt många för att se ett mönster. Restriktivare asylpolitik hjälper både invandrare och svenskar.
Citera
2010-06-09, 01:36
Medlem
MoLoKs avatar
Hoppas det sprider sig till Tensta...
Citera
Medlem
WehrmachtSnipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanEllis
Med förhoppning att inga oskyldiga skadas.
Men hur menar du nu? Oskyldiga drabbas ju redan, vi skattebetalare tvingas ju betala för all skit de bränner upp.

PK-fittor som är för mångkultur och vill ha hit packen får gärna drabbas av lite rån, misshandel och våldtäkt för min del. Skyll er själva säger jag.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Kom ihåg att av de 102.000+ invandrarna till Sverige så är ungefär hälften från Irak, Afghanistan, Somalia, Iran...

Lägg därtill deras genomsnittliga barnafödade (3+) och inse att om 20 år är de mer än dubbelt så många som idag.

Om 20 år är också 5-10% av alla Sveriges unga (13-25) fd ensamkommande.

Skräckscenario. Ren dystopi... Du har dessutom rätt. Helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in