Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-06, 14:43
  #1
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Hittar ingen avisering om Riorios avstängning trots att det gått en tid, skall det alltså tolkas som att det rörde sig om ett trollkonto (enligt admin4:s besked i klistrad tråd)?
Citera
2010-06-09, 13:18
  #2
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Varnad för ohösamhet. Det är vi som missat att informera i Varningar och bannlysningar.
Citera
2010-06-11, 16:25
  #3
Medlem
Zwerchstands avatar
Riorio är nu åter, bör veta vad som hänt och kanske kan erbjudas formulera sin publicering?
Citera
2010-06-12, 01:14
  #4
Medlem
Jag hade inte begått något regelövertramp. Avstängningen var tjänstefel och jag väntar fortfarande på att få höra en ursäkt av de berörda.
Citera
2010-06-12, 01:23
  #5
Medlem
Jaha, där försvann mitt inlägg. Flashback är fyllt av diktatur och censur.
Citera
2010-06-17, 13:37
  #6
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Jag hade inte begått något regelövertramp. Avstängningen var tjänstefel och jag väntar fortfarande på att få höra en ursäkt av de berörda.
Jo. Du drog på dig tillräckligt många tillsägelser - i det här fallet fem stycken inom strax över två månader - och fick därför helt korrekt en varning.
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Jaha, där försvann mitt inlägg. Flashback är fyllt av diktatur och censur.
Du har även problem med läskunnigheten ser jag. https://www.flashback.org/t284020

Ditt inlägg försvann inte, det hade bara inte godkänts och därför visas det inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback