JAG NEKAS BESÖKA FLASHBACK???
...måste det väl rimligen handla om? Som jag nu ser att många inlägg har lagts in här under gårkvällen och natten, där jag under hela gårkvällen och nu på morgonen, inte fick någon anslutning till Flashback.
Alltså som jag berättar på avdelningen Politik-Inrikes, är socialdemokraterna, ja alltså rimligen bara någon liten klick här i Västerås?
...rent desperata mot mig! Att hindra mig att skriva på deras webbdebattplats s-info.nu.
Att de har spärrat mitt IP-nummer för att kunna skriva på s-info.nu. -Och också spärrat ...samtliga, ett 15-tal datorer på kommunbiblioteket.
-Att alltså västeråsarna INTE kan -på kommunbibliotekets datorer- lägga in inlägg på s-info.nu.
Och till förhållandet att ordföranden för västerås sossarna Anders Telejbeck inte känner till något, att vice ordföranden Denise Bergström meddelar mig att jag HAR RÄTT till att skriva på s-info.nu.
-Kan det alltså vara att ...dessa desperata, nu har micklat med min dator till att jag inte den vanliga vägen, med direkt adressering till Forumet, kan komma in på Flashback?