• 1
  • 2
2012-09-18, 11:26
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Och rubriken på tråden gäller även dig? Är du inloggad som administratör eller avser detta ett vanligt användarekonto?

Nej, rubriken gäller inte mig. Men jag tyckte att det var onödigt att starta en ny tråd när jag hittade denna!

Jag är inloggad som administratör.
Citera
2012-09-18, 11:31
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Jag har ett likadant problem. Det gäller spelet Witcher 2!
Någon som har en lösning? JAg känner inte för att formatera bara för att bli av med ett spel!

Har du virus så ä det väl bäst att låta antivirusprogrammet radera det viruset sen kanske avinstallera med/genom Revo uninstaller
program som finns ladda ner
rensar register mm bättre
än avinstallationen i windows
Citera
2012-09-18, 11:43
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Har du virus så ä det väl bäst att låta antivirusprogrammet radera det viruset sen kanske avinstallera med/genom Revo uninstaller
program som finns ladda ner
rensar register mm bättre
än avinstallationen i windows

Virus betvivlar jag. Datorn med spelet har aldrig varit uppkopplad mot internet, och all programvara är inhandlad i butik och ej nerladdat.
Senast redigerad av Necrofili 2012-09-18 kl. 11:43. Anledning: Stavfel.
Citera
2012-09-18, 12:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Som det nämns innan så kan jag rekommenderar detta program -> http://www.revouninstaller.com/revo_..._download.html

Installerar detta program och utför där en fullständig avinstallation. Fungerar ändå inte så provar då under felsäkert läge.
Citera
2012-10-07, 18:38
Medlem
Cpt.Monastarios avatar
Jag försöker avinstallera Fallout, ettan, med revouninstaller eller vad det heter men jag får bara upp det här...

Min dator är bestyckad med Windows 7 och det är någon samlingsskiva med F1, 2 och Tactics om det nu är utav vikt.

http://i45.tinypic.com/ddeumg.jpg

Vajfööööjjj?
Senast redigerad av Cpt.Monastario 2012-10-07 kl. 18:43.
Citera
2015-09-14, 00:45
Bannlyst
Samma sak har hänt för mig, ska uppdatera till nya uTorrent men får upp samma meddelande när jag ska ta bort uTorrent och jag är adminstratör. Har Windows 8 om det är viktigt att veta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in