Citat:
Är det en moderator i samma delforum är det möjligt att du sett något regelbrott som denne missat, men mycket troligare att du inte förstått eller håller med om var gränserna för OT går i den tråden.Moderatorna är ju själva aktiva i somliga trådar där regelbrott upprepas mellan moderatorernas egna inlägg och egna svar på OT.
Behövs inte att sitta och skanna av sådana trådar om moderatorn har uppåt tio inlägg av regelbrottskaraktär mitt framför näsan på sig, men väljer att ignorera dessa.
Behövs inte att sitta och skanna av sådana trådar om moderatorn har uppåt tio inlägg av regelbrottskaraktär mitt framför näsan på sig, men väljer att ignorera dessa.
Är det däremot en moderator från en helt annan typ av delforum är det möjligt att denne inte inte beaktat eller förstått OT-gränsen. Men fortfarande mer troligt att du inte förstått eller håller med om var gränserna för OT går i den tråden. Skicka Rapport på inläggen och begär återkoppling så får du svar!
Citat:
Gör du inga RP (Rapportera) så kan jag inte hjälpa dig alls att komma ur denna frustrerande upplevelse. 12 år är inte för sent!
Nu anser jag att jag har försett er moderatorer med goda hänvisningar, till och med två delforum varav ett av dessa är fulla av bildligt talat självmarkerande regelbrott.
"Aktuella Brott och Kriminalfall", uppfattat, där modererar du antar jag.
Kommer dock inte att rapportera inlägg som jag tidigare nämnde.
Men i "Laid Back" har ni en del att moderera, om nu regelverken ska efterföljas.
"Skall en OTare ha, skall de andra OTarna också ha" är en god start.
"Aktuella Brott och Kriminalfall", uppfattat, där modererar du antar jag.
Kommer dock inte att rapportera inlägg som jag tidigare nämnde.
Men i "Laid Back" har ni en del att moderera, om nu regelverken ska efterföljas.
"Skall en OTare ha, skall de andra OTarna också ha" är en god start.