2004-04-14, 00:57
Medlem
suryoyos avatar
Hejsan allihopa, jag har tnkt ska till arkitektlinjen p hgskolan, det krvs en hemupgift och jag r i princip klar med den.
Resultatet r jag njd med men nu till frgan, r det ngon som har gjort hemuppgiften?
Hemupgiften finns att kolla in hr www.arkitektprov.nu

Vad har ni fr synpunkter p det, eller fr ideer allting r intressant ven minsta funderingar kan vara ngonting vldigt givande fr mig och fr andra lsare.

Ha det bra och tackar fr att ni lste.
Citera
2004-04-14, 13:45
Medlem
Toans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suryoyo
Hejsan allihopa, jag har tnkt ska till arkitektlinjen p hgskolan, det krvs en hemupgift och jag r i princip klar med den.
Resultatet r jag njd med men nu till frgan, r det ngon som har gjort hemuppgiften?
Hemupgiften finns att kolla in hr www.arkitektprov.nu

Vad har ni fr synpunkter p det, eller fr ideer allting r intressant ven minsta funderingar kan vara ngonting vldigt givande fr mig och fr andra lsare.

Ha det bra och tackar fr att ni lste.

This domain name, "arkitektprov.nu", may still be available for registration!

You have arrived at this page because the domain name you entered is not currently active on the Internet. If you have recently registered or modified this domain name, you can expect it to become active within the next 24 hours.
Citera
2004-04-14, 13:47
Medlem
suryoyos avatar
Urskta mig
Jag var nog rejlt smnig hehe (skyller vi p)

den rtta url:en r http://www.arkitektprovet.nu/
Citera
2004-04-17, 02:22
Medlem
jaa jag har gjort hemuppgiften. blev rtt njd, men jag vet ju inte vad de vill ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in