2010-05-31, 11:12
Medlem
Dum fråga, ja.

Jag har mens. Hade planerat att ha sex helaaaa dagen med min pojkvän (hemma själv). Nu fick jag mens såklart. VAD FAN GÖR JAG?!?!?!? Finns det något sätt att få bort den ett tag
Citera
2010-05-31, 11:30
Medlem
kjolstygets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknowncelebrity
Dum fråga, ja.

Jag har mens. Hade planerat att ha sex helaaaa dagen med min pojkvän (hemma själv). Nu fick jag mens såklart. VAD FAN GÖR JAG?!?!?!? Finns det något sätt att få bort den ett tag

äter du p-piller så är ju saken bag. hoppa över sockerpillrena och mata på som vanligt på hormonraderna. om du inte äter p-piller.. well.. learn to love it eller förklara läget och ligg en annan heldag
Citera
2010-05-31, 11:43
Medlem
L-8s avatar
Om du redan fått den kan du inte skjuta upp den med piller. Du får nog ligga i duschen istället. ^^
Citera
2010-05-31, 12:06
Medlem
adoptivnegers avatar
Lite sent påkommet, men som folk sagt kan du i fortsättningen gå rakt på nästa karta med p-piller när det är dags. Ni får väl köra ett litet rollspel, du är oskuld, han har fb-kuk och blodet bara sprutar. Skrik av smärta, svimma av emellanåt av blodförlusten, gråt och säg att din pappa har pengar. Vilken frisk kille tänder inte på det!
Citera
2010-05-31, 13:38
Medlem
xertions avatar
Vad spelar det för roll? Du kan väl ha sex hela dagen även om du har mens?

Sjukt överdrivet att undvika sex pga mens. Visst det är inte lika fräscht men egentligen, who gives a f*ck? Det är ju minst lika skönt. :>

Kör på ändå!
Citera
2010-05-31, 15:30
Medlem
vaselines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xertion

Sjukt överdrivet att undvika sex pga mens. Visst det är inte lika fräscht men egentligen, who gives a f*ck? Det är ju minst lika skönt. :>

Kör på ändå!
Nja. Man kan vara rätt öm och svullen, speciellt de första mensdagarna, och så är sex fan inte kul. Fast alla är ju olika förstås.
Citera
2010-06-02, 14:47
Medlem
flipis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaseline
Nja. Man kan vara rätt öm och svullen, speciellt de första mensdagarna, och så är sex fan inte kul. Fast alla är ju olika förstås.

Sex är ALLTID kul!

TS, Analsex är ju inte fel, jag är å andra sidan en sån som gärna har sex även om jag har mens (om killen vill det då förstås, de kan ju vara lite kinkiga med det)...
Citera
2010-06-02, 16:11
Medlem
Käka lite cyklo f. Det hjälper min tjej rätt hyfsat iaf. Men all blödning försvinner ju inte för det.
Citera
2010-06-02, 17:16
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat och tråden skickas till M&H från E&S.
//mod
Citera
2010-06-02, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xertion

Kör på ändå!
Har man mensvärk så vill man väl minst av allt ha sex.
Senast redigerad av Roxic 2010-06-02 kl. 19:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in