Igår, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jodå, det har hörts genom åren faktiskt, om hans pojkäventyr.
Och, javisst var/är Emma en go tjej och som ev drottningämne var hon den mest perfekta. Men nu blev det inte så, utan han är nog nöjd och glad som han har det, eller?

Klart han är. Röstad flera gånger till Europas snyggaste prins och man. Fick en pinuppa och klättermus som buktalare och språkrör. Nu får han ju t.o.m. tillfälle att stappla litet bakom henne när det gäller att visa sig för pressen eller Nobelfolk. Det är han nog väldigt tacksam för. Dessutom tror han nog att hon är så 'världsvan' -- umgicks med Trump, den kriminelle yogasnubben och Epstein. Ja, vad mer underbart kan livet bjuda på för prinsen?
Senast redigerad av Detdundrar Igår kl. 23:05.
Citera
Igår, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jodå, det har hörts genom åren faktiskt, om hans pojkäventyr.
Och, javisst var/är Emma en go tjej och som ev drottningämne var hon den mest perfekta. Men nu blev det inte så, utan han är nog nöjd och glad som han har det, eller?

Jag har endast läst om prinsens s.k. rykten här i tråden. Aldrig annars. Har f.ö. bekanta som jobbat väldigt nära kungafamiljen.

Tror dessa rykten enbart är illa menade mot prinsen, som jag dock f.ö. tycker skulle flytta till sitt lilla hus i Värmland, som han är hertig över och ta sin hertiginna med sig. Enligt hovtes hemsida tillbringar paret mycken tid där och äääälskar sitt hertigdöme. Tja, nu eller aldrig.
Citera
Idag, 02:38
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Detta har jag aldrig hört. Aldrig och då bor jag ändå i Stockholms city. Carl Philip var ju ihop med underbara Emma innan Sofia slog sina klor i honom. På toaletten behöver ju alla gå. Kan inte tro på detta rykte.

Ryktena om CP:s homosexualitet är betydligt äldre än diskussionerna om det på FB. Hörde om det från folk som gjorde lumpen med honom runt år 2000.
Citera
Idag, 07:26
Medlem
Underbara Emma, snygg, intelligent och diskret,.
Hade överseende med CP:s bisexualitet. Men svårt för begåvningsdiskrepansen. Hon var nog lättad när det tog slut, liksom han.
Sen hamnade han i fritt fall, precis när kungafamiljen trodde honom säkrad till passande normalitet.
Undrar vad Emma tänker idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in