Citat:
Ursprungligen postat av
Ribersborg
Det kom en annan bild på S igår kväll som länkades här, S låg på en mur på en hög plats i vad som såg ut att vara vid medelhavet, läste en bok eller något i tighta kläder. Den länken ser ut att ha tagits bort här

och mailet med bilden har nog också tagits bort från de släppta dokumenten. Hittar i alla fall den inte igen.
Någon som han spara ner? Bilden omtalas som doggystyle bilden senare här, men det var inte riktigt, S låg helt på magen.
Med tanke på hur många bilder och filmer det nu släppts och hur omtalad S trots allt är, så finns det säkert en hel del fler, men som maskas. Bilden ovan missades nog och blev därför snabbt borttagen, kanske är jag konspiratorisk, men det är stora krafter och högs insatser på spel.
Att svenska media maskar hjälper ingenting, vem som helst kan se bilderna på amerikanska sajter. Men jag gillar inte att de (Epstein-utredningen) automatisk maskar nästan alla bilder på kvinnor. Dessa ses som "offer", men när det gäller kvinnor som har gått den vägen för att få hjälp att komma in i kungahus (för att ta bara ett exempel), så tycker jag att de också ska hängas ut. För dessa kvinnor är INTE offer, de visste vad de gav sig in på.