2014-04-09, 07:34
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrBrasa
Eh. Kan du nämna någon, frälse eller ofrälse, i kungafamiljen som har gått en utbildning på riktigt? Victorias strökurser i politik, Madeleines juridiska översiktskurs, Carl-Philips märkliga studier till lantmästare, Daniels tvååriga gymnasieskola med påföljande köpta kurs på Karolinska Institutet? Och Kungen och Silvia, vad har de?

Låt oss inse en sak, ingen i kungafamiljen är i närheten av att vara akademiker, faktum är att ingen av dem skulle kunna föra ett akademiskt samtal och ingen av dem läser en bok frivilligt.

Den löjliga familjen är inte adlig. Till att börja med. Som om det skulle vara intressant för övrigt.

De enda som har någon sorts akademisk bildning är Jokern och Ciggen. Hur det är med Fyllot vet jag inte, men jag antar att han har någon sorts ekonomisk utbildning.

Ja, det är klart. Ska vi vara snälla kan vi väl också räkna Hakans köpeexamina i Freds- och konfliktforskning som akademisk. De flesta tycker dock att man också ska ha visat att man kan något.
Citera
2014-04-09, 09:51
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
De enda som har någon sorts akademisk bildning är Jokern och Ciggen. Hur det är med Fyllot vet jag inte, men jag antar att han har någon sorts ekonomisk utbildning.

H.K.H Fågelskrämman bör få ett hedersomnämnande i det här sammanhanget. Utbildad gymnastikdirektör vid nuvarande GIH.

Utviket är i gott sällskap.
Senast redigerad av Adjudant 2014-04-09 kl. 09:54.
Citera
2014-04-09, 10:21
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
H.K.H Fågelskrämman bör få ett hedersomnämnande i det här sammanhanget. Utbildad gymnastikdirektör vid nuvarande GIH.

Utviket är i gott sällskap.

En gymnastikdirektör som röker. Nåja.

Annars har ju Utviket en bevisat god fysik, och har enligt ryktet ägnat sig åt diverse fysiska aktiviteter under sin New York-vistelse. Fast det lär ju både pojkvännen och blivande svärfar också ha passat på när de ändå var där.
Citera
2014-05-16, 00:12
Medlem
e-v-a-ss avatar
allt ljus på mej

http://instagram.com/p/ntRnmNH2t9/
Citera
2014-05-16, 12:31
Medlem
Är man förvånad , eller....
Citera
2014-05-16, 19:17
Medlem
huggkubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorthaur
Ja far och mor kan fan inte vara stolta

En gifte sig med en bonnläpp, den andre med en alkis och den tredje ( kanske ) med en hora

Dom tål lite bly i nackarna!

Tycker Du snackar om något Du inte begriper. Vilka är Dina komplex?
Citera
2014-05-16, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Helt fel att jämföra Utviket med Silva och Daniel. Förvisso är båda två "ofrälse"men det tycker jag inte spelar någon större roll. Det viktiga är trots allt vad man är för person och att man har möjlighet att representera Sverige.Utviket har tyvärr för mycket i sin bakgrund för att kunna göra det och även för lite utbildning i botten. Jag tror inte att man kommer så långt med någon skum estetisk linje samt "yogalärare" i dessa sammanhang.
Mitt tips är att om Itviket och CP gifter sig så ser hon till att få en unge inom ett år och sedan blir det skilsmässa och hon har sin försörjning fixade för tid och evig. För jobba för brödfödan det ligger inte för fröken Hellqvist

Jag tror inte det spelar någon större roll, Mette Marit i Danmark var inte hon knarkare som skjutit heroin och allt möjligt? Men det är sant, finns det bilder som aldrig försvinner så bilder säger mer än tusen ord.
Citera
2014-06-09, 19:09
Medlem
Ett tips kan vara att det inte blir någon förlovning eller bröllop för den delen. Sofia drar sig ur när det hettar till för hon har då uppnått vad hon varit ute efter: kändisskap. Sen finns det säkert någon Nisse med fet plånbok som lägger ut krokarna och gärna vill bli buksvåger med CP.
Citera
2014-06-10, 08:09
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Jag tror inte det spelar någon större roll, Mette Marit i Danmark var inte hon knarkare som skjutit heroin och allt möjligt? Men det är sant, finns det bilder som aldrig försvinner så bilder säger mer än tusen ord.

Det var väl i Norge som Mätta Marit gängade Hungrige Henrik?
Citera
2014-06-10, 11:02
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggkubben
Tycker Du snackar om något Du inte begriper. Vilka är Dina komplex?

Han har ju till viss del rätt! Ett kungahus som till råga på allt ej är svenskt
Citera
2014-06-14, 13:34
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det var väl i Norge som Mätta Marit gängade Hungrige Henrik?

Ja, Norge. Och Haakon, inte Henrik. Anar viss sammanblandning här med dronning Margrethe II av Danmark och hennes Henri(k).

Men tillbaka till trådens topic Utviket. Hon var med under dopet nyligen och satt relativt nära men halva hennes bänk var tom, bara en äldre man och ett barn som satt där jämte henne? Resten av kyrkan verkade vara fullsatt.
Citera
2014-06-14, 23:43
Medlem
halva Älvdalen har väl legat med henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här