2010-05-30, 06:53
Medlem
Nån som har tips på hur man får bort gula fläckar på fingrarna efter cigg?
Citera
2010-05-30, 08:24
Medlem
SmexXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarslabbet

Fila med en fotfil eller liknande borde funka
Citera
2010-05-30, 19:08
Medlem
Bohrs avatar
Sandpapper funkar bra också!
Citera
2010-05-30, 19:58
Medlem
Akashas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarslabbet
Efter att ha levt mina 20 år under en sten bestämde jag mig för att gå ut i den riktiga världen. Där fick jag reda på att det fanns något som hette "tvätta händerna". I början trodde jag det var en myt, vadå kunde smutsen gå bort från händerna på 20 sekunder om man bara tvättade dem? Jag bestämde mig dock för att testa teorin. Och se på fan! Det funkade! All smuts och färg försvann från händerna, och det ända jag behöver är lite tvål och varmvatten.
Citera
2010-05-30, 20:33
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha
Efter att ha levt mina 20 år under en sten bestämde jag mig för att gå ut i den riktiga världen. Där fick jag reda på att det fanns något som hette "tvätta händerna". I början trodde jag det var en myt, vadå kunde smutsen gå bort från händerna på 20 sekunder om man bara tvättade dem? Jag bestämde mig dock för att testa teorin. Och se på fan! Det funkade! All smuts och färg försvann från händerna, och det ända jag behöver är lite tvål och varmvatten.
fast nu är det såhär att det där hjälper knappast mot missfärgade fingrar utav cigg.
Inte mina iaf.
Citera
2010-05-30, 20:39
Medlem
Akashas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peffe22
fast nu är det såhär att det där hjälper knappast mot missfärgade fingrar utav cigg.
Inte mina iaf.
Okej :P Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om vad ni menar. Jag röker själv cigg och har aldrig fått några gulfärgade fingrar. Får man det av filtret eller? Vad röker ni för b-cigg egentligen?
Citera
2010-05-30, 20:46
Medlem
Safanas avatar
Handrullade utan filter kan ju ge den bieffekten. Hursomhelst, varje gång du pressat en citron eller lime så sparar du skalet och gnuggar det mot utsatta områden. Låt verka en stund innan du sköljer bort. Ta gärna några tag med en pimpsten innan. Och se till att händerna inte är uttorkade. Torr hud drar åt sig mer skit än återfuktade.
Citera
2010-05-30, 23:18
Medlem
Ok, ja det här med citron eller lime verkar populärt så det ska jag testa. Tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in