2010-05-29, 17:17
Bannlyst
Såg på nån Roccofilm där Rocco ragar brudar i Ryssland. Bruden vill gå och tvätta sig innan knullandet, men Rocco vill inte att hon gör det, han säger att pissmaken får fittor att smaka bättre. Vad säger ni? Smakar pissfittor bättre än rena fittor?
Citera
2010-05-29, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anusbananus
Såg på nån Roccofilm där Rocco ragar brudar i Ryssland. Bruden vill gå och tvätta sig innan knullandet, men Rocco vill inte att hon gör det, han säger att pissmaken får fittor att smaka bättre. Vad säger ni? Smakar pissfittor bättre än rena fittor?

Varför provar du bara inte? Men en nytvättad fitta smakar ju inte små mycket, så vill man ha smak så ja
Citera
2010-05-29, 17:21
Medlem
https://www.flashback.org/t1202916
Citera
2010-05-29, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enricon
Varför provar du bara inte? Men en nytvättad fitta smakar ju inte små mycket, så vill man ha smak så ja
Tycker inte det är gott, tvättade känns femtiosexton gånger fräschare
Citera
2010-05-29, 17:27
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Den lär ju smaka kiss...
Inte så jävla gött med "ruttna fisken fittan" heller dock så jag vågar säga att fittor i regel smakar/luktar ganska vidrigt. Sen har man ju haft ett eller annat guldkorn som inte smakar/luktar någonting!
Citera
2010-05-29, 17:30
Medlem
DerFreischutsss avatar
Citat:

Lita inte på porr i sexualundervisningssyfte.

Men tänk på Napoleon som skrev till en älskarinna. "Jag kommer om två veckor. Tvätta Er icke!"
Citera
2010-05-29, 17:35
Medlem
milkmannenknas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerFreischutss
Lita inte på porr i sexualundervisningssyfte.

Men tänk på Napoleon som skrev till en älskarinna. "Jag kommer om två veckor. Tvätta Er icke!"

Sant, porr är bara lögner.. tror inte många kvinnor föredrar att ha 50 män som sprutar dem över ansiktet i en kvart...

Men har du en källa på citatet :P?
Citera
2010-05-29, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av milkmannenkna
Sant, porr är bara lögner.. tror inte många kvinnor föredrar att ha 50 män som sprutar dem över ansiktet i en kvart...

Men har du en källa på citatet :P?
Du ljuger.
Citera
2010-05-29, 17:38
Medlem
Klara-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic
Den lär ju smaka kiss...
Inte så jävla gött med "ruttna fisken fittan" heller dock så jag vågar säga att fittor i regel smakar/luktar ganska vidrigt. Sen har man ju haft ett eller annat guldkorn som inte smakar/luktar någonting!

Alltså va?! Ska det inte smaka och lukta fitta?!? Inte piss och inte gammal rutten fisk, men fitta, eller är jag ensam om det?!
Citera
2010-05-29, 17:40
Medlem
VenomXs avatar
Ja, Rocco är ju jordens fräschaste människa så hans smaklökar bör man antagligen lita på.
Citera
2010-05-29, 17:46
Medlem
Willybumbums avatar
Gillar det fräscht
Citera
2010-05-29, 17:57
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klara-Smulan
Alltså va?! Ska det inte smaka och lukta fitta?!? Inte piss och inte gammal rutten fisk, men fitta, eller är jag ensam om det?!
Lätt bättre om det inte smakar någonting enligt mig iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in