2010-05-24, 02:37
Medlem
Besos avatar
Hur tycker ni att smaken på en ren fitta och en oren fitta smakar när ni slickar tjejen?
Citera
2010-05-24, 02:39
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Har endast slickat fitta en gång, vad jag vet var den ren och den smakade väl inget speciellt ... Men jag gillade det starkt, och gör det gärna igen. Oren fitta skippar jag gärna att testa.
Citera
2010-05-24, 02:46
Medlem
Owers avatar
En smutsig fitta kan ju inte smaka gott. Tror många håller med mig på den punkten!
Citera
2010-05-24, 02:53
Medlem
DonGrif2s avatar
Det är väl inte det godaste nej. Vi har ju alltid den klassiska "fisklukten" och "fisksmaken".
Men jag kan tänka mig att det inte är så gött att suga en smutsig kuk heller.
Citera
2010-05-24, 02:58
Medlem
Glomgolds avatar
Mindre ren fitta smakar mer av samma sak (kön?). Syrligare kan man säga. Inget att rekommendera i alltför stor utsträckning.
Citera
2010-05-24, 03:06
Medlem
AmadeusKriegs avatar
en oren fitta smakar helt enkelt mer fitta.
en välvårdad fitta smakar som den gör,
en solkig äcklig jävla festivalfitta på sista kvällen smakar som en vanlig fitta x 50.
Gärna med lite inslag av svett o kanske en pust prutt från aktern.
Citera
2010-05-24, 03:08
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
en oren fitta smakar helt enkelt mer fitta.
en välvårdad fitta smakar som den gör,
en solkig äcklig jävla festivalfitta på sista kvällen smakar som en vanlig fitta x 50.
Gärna med lite inslag av svett o kanske en pust prutt från aktern.
glöm inte kisset.
Citera
2010-05-24, 03:10
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonGrif2
Det är väl inte det godaste nej. Vi har ju alltid den klassiska "fisklukten" och "fisksmaken".
Men jag kan tänka mig att det inte är så gött att suga en smutsig kuk heller.
Fisklukten måste ju för övrigt vara fjortissnackisen nummer ett? Jag har då aldrig stött på en fitta som varken smakar eller luktar fisk. Vadfaan har dina brudar haft för skumma bakteriodlingar till biologiexperiment i framstjärten?
Citera
2010-05-24, 03:21
Medlem
Ilimitados avatar
En oren fitta ger en mer mustig smak. Det ger en extra krydda för gourmetens smaklökar.

En ren fitta smakar sötsur sås. Mycket gott.
Citera
2010-05-24, 03:23
Medlem
Staffords avatar
Syrligt smakar oren fitta
Det är bara mycket smak helt enkelt...
Värsta är ju som sagt lukten av rumpa, rumplukt som fått gro mellan skinkorna under en arbetsdag sen står dom på alla fyra o blir slickade, usch rumplukten är värre än fittlukten..

Ren fitta smakar ju som sagt ingenting om man inte spetsar tungan i öppningen då får man ofta en syrlig smak på tungan
Citera
2010-05-24, 05:41
Bannlyst
Sär skrivt

OnT: Hårigt skulle jag tro

http://www.pixeln.se/g2sajt/d/101-4/ren.jpg
Citera
2010-05-24, 08:30
Medlem
JedTheHeads avatar
Man har ju varit med om att man pullat upp en brud och kännt en sån äcklig odör mellan hennes ben att man varit tvungen att avbryta allt och springa till toan.. äckligaste jag varit med om faktiskt. Vill typ spy nu när jag tänker på det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in