2010-05-29, 17:42
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Titta på henne hon är inte svensk i grunden..ser ut som en arab
Vad menar du med svensk i grunden? Antingen är du svensk eller så är du inte det. Att vi här på FB identifierar henne som en slyna och förrädare tyder om något på att hon är svensk. Så nej, även om jag skulle vilja kalla henne för kroknäsa så är hon inte detta. Hon är en svenska. En slyna ja men ändå en svenska.
Citera
2010-05-29, 17:45
Medlem
Mehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Hon kommer garanterat att ha lämnat islam inom några år.
Känner igen denna typ av konvertit. Slampig tjej som helt plötsligt ska försöka anamma islams kyskhetslagar, säger sig självt att det inte håller. Som att Carolina Gynning skulle bli nunna.

Undrar vad det är som driver dessa tjejer. Plötslig ångest över sitt promiskuösa förflutna?
För känns ju inte helt friskt att en tjej som föder barn utanför äktenskapet börjar sympatisera med rörelser som förbjuder detta.

Rent instinktivt så kommer jag att tänka på Silver-ring-thing ifrån USA.
Tror nog inte den här damen vet särskilt mycket om Islam eller ens läst Koranen.

Kul lär det nog bli när hon väl ska avsäga sig tron och kollar upp vad straffet för det är...
Citera
2010-05-29, 17:50
Medlem
Brillans avatar
Hon blev i alla fall inte mördad när hon valde att behålla barnet. Ett fall framåt.

Jag har inget till övers för WT som detta.
Citera
2010-05-29, 17:53
Medlem
IQzeagulls avatar
Hon borde genast fråntas svenskt medborgarskap samt alla sociala förmåner och rättigheter samt sättas på första bästa plan till medeltiden.

Det är sådana här avarter som man ska gå över till andra sidan gatan och spotta i marken när man ser dem, för att markera ! Fy satan säger jag...
Citera
2010-05-29, 17:55
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Jag gissar på hon kommer göra en karriär som undersköterska - och stanna kvar där i arbetarklassen. Tur att dagens ungdomar blir allt mer "anti" detta mångkulturella projekt. De har ju upplevt det.

Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenären
Ja precis. Ska dock tillägga för sakens skull att det givetvis inte är något fel med att vara varken under eller sjuksköterska.

Haha. Hela dylans inlägg osade av arbetarförakt, men jag gillar tidsresenärens disclaimer.
Själv är jag med råge akademiker, född och uppfostrad av en kvinna inom vården. Är inte mindre flashbackare för det. Men visst.
Citera
2010-05-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Haha. Hela dylans inlägg osade av arbetarförakt, men jag gillar tidsresenärens disclaimer.
Själv är jag med råge akademiker, född och uppfostrad av en kvinna inom vården. Är inte mindre flashbackare för det. Men visst.

Jag kände att en disclaimer var på sin plats. Jag är allergisk mot människor som ser ner på andra baserat på vad de arbetar med, det är groteskt att göra det. Nu tror jag dock inte att Dogdylan menade det så.
Citera
2010-05-29, 18:33
Medlem
Topolaneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spetälske leif
Gallimatias

Är väl samma horor/horbockar som var gifta med judar under andra världskriget. Typiskt att de ska hålla på och älska samtidens hatobjekt.
Citera
2010-05-29, 18:44
Medlem
Pallevantes avatar
Det skulle ju kunna vara så att hon faktiskt är kär och att islam tilltalar henne. Behöver ju inte vara så, men det är ju klart en möjlighet.
Citera
2010-05-29, 19:28
Medlem
Svagbegåvat WT som söker en identitet. Med annat umgänge hade hon kunnat bli nasse.
Citera
2010-05-29, 21:22
Avslutad
Det är de lägsta av de lägsta statusmässigt som väljer att ha ihop det med blattar. Hur ofta ser man ngn från medelklass eller överklass hand i hand med Muhammed från Libanon?

Ungen hon fick blev ju inte direkt vacker... Fattar inte heller hur man vågar riskera att skaffa barn med ngn som har inavel i generationer bakom sig med risk för att det blir ngn defekt på barnet
Citera
2010-05-29, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av christin1974
Svagbegåvat WT som söker en identitet. Med annat umgänge hade hon kunnat bli nasse.

Så sant!
Citera
2010-05-29, 21:55
Medlem
Topolaneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Det är de lägsta av de lägsta statusmässigt som väljer att ha ihop det med blattar. Hur ofta ser man ngn från medelklass eller överklass hand i hand med Muhammed från Libanon
Det är inte så konstigt när de aldrig träffar blattar.. Eller du kanske tror att de tar V70n och åker 10 mil för att botanisera bland potentiella partners i förorten för att sedan välja bort dem?

Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Ungen hon fick blev ju inte direkt vacker... Fattar inte heller hur man vågar riskera att skaffa barn med ngn som har inavel i generationer bakom sig med risk för att det blir ngn defekt på barnet
lol, whoco5 på det där..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in