2010-05-29, 14:59
Medlem
Här har ni väl ett härligt exempel på integration:

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6224381.ab

Det räckte inte med att vara en asylmadrass, hon skulle behålla primatens barn och hoppa av gymnasiet. Men det räckte inte heller, så hon konverterade till Islam. Allt för att behaga dom nya härskarna.

Vad är det för fel på horor som denna? Nåt måste ju vara helt fel i huvudet på henne. Finns det nån gen i kvinnor som gör att dom blir kåta på att lägga upp fittan för varenda ny potentiell härskare det finns, nåt sorts försvar från den tid då apflocken kunde invaderas och de togs som fitt-slavar medan deras män dödades?

Det verkar liksom inte finnas ett uns av långsiktigt tänkande hos henne. Vad önskar hon, att alla Sveriges kvinnor skaffar muslimungar och konverterar? Om jag väljer nåt så tycker jag ju att det valet är bättre än valet jag gjort innan dess. Har jag funnit sanningen så vill jag ju dela med mig av den och påverka andra.

Jag tycker vi borde sätta henne på ett plan till Saudibarbarien, sen efter att hon våldtagits och stenats till döds, så kan hon postumt få välja om hon tyckte att hennes idéer verkligen var så bra.

Alltså sånt här gör att jag fan nästan önskar att hon blev just våldtagen och stenad. Vilken jävla ryggradslös och hjärndöd amöba. Frivilligt både suger muslimkukar som bara använder henne för att leka av sig, innan dom skaffar en kusinfru från hemlandet, och sen konverterar frivilligt till deras kvinnohatiska ökenreligion. Hon förtjänar inget bättre. Usch, blir fan äcklad.
Citera
2010-05-29, 15:01
Medlem
Här är ludrets facebook:

http://sv-se.facebook.com/people/Marice-Liljendahl/100000698845395
Citera
2010-05-29, 15:19
Medlem
moderatswings avatar
Hon kommer garanterat att ha lämnat islam inom några år.
Känner igen denna typ av konvertit. Slampig tjej som helt plötsligt ska försöka anamma islams kyskhetslagar, säger sig självt att det inte håller. Som att Carolina Gynning skulle bli nunna.

Undrar vad det är som driver dessa tjejer. Plötslig ångest över sitt promiskuösa förflutna?
För känns ju inte helt friskt att en tjej som föder barn utanför äktenskapet börjar sympatisera med rörelser som förbjuder detta.
Senast redigerad av moderatswing 2010-05-29 kl. 15:21.
Citera
2010-05-29, 15:26
Medlem
Agamantums avatar
Problemet är inte att hon valt att leva sitt liv så. Det ska hon självfallet få välja. Vi lever i ett fritt land. Problemet är att det inte är samma krav på kvinnor som på män. Män ska jobba, slita hela dagarna och betala skatt. Skatt som många gånger går till sådana här kvinnor och hennes barn. Män som kanske inte får egna barn överhuvud taget, som göder andra mäns barn.

Socialbidrag tex, går i mycket större utsträckning till kvinnor än till män. Jag har flera män i min bekantskapskrets som inte fått socialbidrag trots att de levt under existensminimum. Ni förstår, inom socialen sitter kvinnor, och kvinnor förstår kvinnor bäst.

Samma gäller inom Försäkringskassan, som allmänt vedertaget ses som en kvinnoorganisation. Skapad av samhället för kvinnor.

Kvinnan i fråga här skulle få jobba för sin existens, precis som alla andra oavsett barn, utan soc. Här har samhället plikt att skapa arbeten och piska kvinnan precis lika mycket som mannen. Men det lär inte ske!
Citera
2010-05-29, 15:35
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friendsforever
Nu bebisen finns i verkligheten och han är underbar så sluta snacka skit om mamman och barnet för det är försent att klaga och det är ju hennes val och hennes vilja så du har inget att göra med det här.

Huruvida det är hennes val eller inte är irrelevant. Varför flyttar hon inte till Saudiarabien som följer islamska ideal om hon så jävla gärna väljer att konvertera? Just det, hon vill fortsätta leva sitt liv i ett land som jobbat hårt i hundratals år med att uppnå fullkomlig sekularisering, ett vitt, nordiskt folk vars länder bygger på normer och värderingar som står så långt ifrån islam som det överhuvudtaget är möjligt. Hon är en parasit, en inträngling och förrädare av högsta rang.
Citera
2010-05-29, 15:41
Medlem
var står det att pappan är babbe???????
Citera
2010-05-29, 15:41
Medlem
friendsforevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Huruvida det är hennes val eller inte är irrelevant. Varför flyttar hon inte till Saudiarabien som följer islamska ideal om hon så jävla gärna väljer att konvertera? Just det, hon vill fortsätta leva sitt liv i ett land som jobbat hårt i hundratals år med att uppnå fullkomlig sekularisering, ett vitt, nordiskt folk vars länder bygger på normer och värderingar som står så långt ifrån islam som det överhuvudtaget är möjligt. Hon är en parasit, en inträngling och förrädare av högsta rang.

Det står inget om hennes konvertering till islam i texten
tjejen är svensk och den svenska lagen säger att man har rätt till att välja vilken religion eller vilken gud vill man ha så jag ser inget fel på det , sverige är ju ett demokratiskt land och människor är helt fria i sina val och vilja så tar det lugnt.
Citera
2010-05-29, 15:43
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friendsforever
Det står inget om hennes konvertering till islam i texten
tjejen är svensk och den svenska lagen säger att man har rätt till att välja vilken religion eller vilken gud vill man ha så jag ser inget fel på det , sverige är ju ett demokratiskt land och människor är helt fria i sina val och vilja så tar det lugnt.
Hon har konverterat till islam.
Citera
2010-05-29, 15:44
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
var står det att pappan är babbe???????
Hur ofta får vita par negerbarn?
Citera
2010-05-29, 16:03
Medlem
Dogdylans avatar
Det förfaller hemskt att unga kvinnor blir ihop med dessa barn till lyckosökande. Islam vid sidan av judaism är kanske de farligaste religionerna någonsin. Islam, eftersom det är totalitär, anti-intellektuell och antihumanistisk ideologi. Judaism eftersom den är partikulär innåt och allomfattande uttåt (alltså en vidrig dubbelhet). Judaism är också en etno-nationalistisk religion. Judaism är inte olikt från den nazistiska neo-paganismen. Religionen är underordnad rasen.

Jag tycker inte synd om kvinnan, jag tycker dock synd om föräldrarna till henne och barnet. Hon har väl troligen redan hunnit med att könsstympa honom. Det intressanta är i slaskmedia så hyllas dessa bisarra förhållanden - samtidigt som vi kristna bespottas. Framför allt drar media den katolska kyrkan i smutsen, trots att den katolska kyrkan är ett hem för miljontals människor över hela världen - som försvarar något så grundläggande som livet. Enligt min uppfattning är de som konverterar till Islam antingen dumma i huvudet eller genuint onda.

Jag är dock glad att hon inte gjorde en abort!
Citera
2010-05-29, 16:06
Bannlyst
Haha så hon säger sig vara muslim

Hon skaffar barn med en man hon inte är gift med? hoppas hon blir en bra förebild för andra muslimer

Nu får man hoppas hon åker till ett muslimskt land och blir stenad till döds..

Jag tror att tjejer som kallar sig muslimer och skaffar barn utan att gifta sig är ett större hot än vilks
Citera
2010-05-29, 16:16
Medlem
Känner TS tjejen måntro?
Vart står det att hon konverterat till Islam (förutom bilden på fb där hon bär slöja)?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in