2010-05-29, 16:41
Medlem
Jag lider med hennes föräldrar. Tänk er att först blir er dotter gravid med en blatte som ni har tolererat endast för hennes skull. Sen efter det har hon mage att gå och konvertera till islam. Jag blir illamående av tanken.
Citera
2010-05-29, 16:51
Medlem
Jeckes avatar
OT raderat.

Tillsägelse till Netlimiter.v1.30 och cp-apa

/mod
Citera
2010-05-29, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Det förfaller hemskt att unga kvinnor blir ihop med dessa barn till lyckosökande. Islam vid sidan av judaism är kanske de farligaste religionerna någonsin. Islam, eftersom det är totalitär, anti-intellektuell och antihumanistisk ideologi. Judaism eftersom den är partikulär innåt och allomfattande uttåt (alltså en vidrig dubbelhet). Judaism är också en etno-nationalistisk religion. Judaism är inte olikt från den nazistiska neo-paganismen. Religionen är underordnad rasen.

Jag tycker inte synd om kvinnan, jag tycker dock synd om föräldrarna till henne och barnet. Hon har väl troligen redan hunnit med att könsstympa honom. Det intressanta är i slaskmedia så hyllas dessa bisarra förhållanden - samtidigt som vi kristna bespottas. Framför allt drar media den katolska kyrkan i smutsen, trots att den katolska kyrkan är ett hem för miljontals människor över hela världen - som försvarar något så grundläggande som livet. Enligt min uppfattning är de som konverterar till Islam antingen dumma i huvudet eller genuint onda.

Jag är dock glad att hon inte gjorde en abort!

Detta är ett fall som inte behöver analyseras. Givetvis rör det sig om en ung flicka som inte är speciellt smart samtidigt som hon troligtvis kommer från en osund familj. Det är möjligt att jag har fel om familjesituationen, det kan vara så att hon helt enkelt är så dum så att det inte hade spelat någon roll. Hon hade säkert en framtid som underbetalt vårdbiträde någonstans.

Genuint onda människor (kvinnor) konverterar inte till Islam, de driver en subversiv agenda och uppmuntrar andra flickor att göra sådant.
Citera
2010-05-29, 16:53
Bannlyst
Vilken förvirrad vidrig liten människa.
Citera
2010-05-29, 16:56
Medlem
TimGunns avatar
Ursäkta men var står det att hon kopulerade med en "kulturberikare", samt var står det att hon är muslim?
Citera
2010-05-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakoniwa
Vilken förvirrad vidrig liten människa.

Nej, det är troligtvis inte hennes egna fel. En ung och antagligen inte en speciellt smart flicka med underliga hemförhållanden. De faller lätt offer för den negativa samhällsutvecklingen. Jag har aldrig hört talas om, eller ens sett i min omgivning att en smart etnisk svensk flicka med goda hemförhållanden ens tänkt tanken på att skaffa barn med en ickevit.
Citera
2010-05-29, 16:57
Medlem
Inferno2009s avatar
Once you go black, you cant go back.

Det är väl det vi får trösta oss med.
Citera
2010-05-29, 17:26
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenären
Detta är ett fall som inte behöver analyseras. Givetvis rör det sig om en ung flicka som inte är speciellt smart samtidigt som hon troligtvis kommer från en osund familj. Det är möjligt att jag har fel om familjesituationen, det kan vara så att hon helt enkelt är så dum så att det inte hade spelat någon roll. Hon hade säkert en framtid som underbetalt vårdbiträde någonstans.

Genuint onda människor (kvinnor) konverterar inte till Islam, de driver en subversiv agenda och uppmuntrar andra flickor att göra sådant.

Jag är också rätt övertygad om detta. De här tonårsgraviditeterna är mycket vanliga hos arbetarklassen. Sådana flickor tycker att det är "gulligt" med en unge, helst en "mulattunge". Oftast blir det ingen mulattunge, däremot blir det att skaffa barn med någon muslim - och nio månader senare påträffas en litet barn. Naturligtvis kan snorungarna inte betala för sina ungar, så de lever på socialbidrag och på föräldrarnas välvilja. Detta måste onkeligen vara ännu värre för flickans föräldrar. Skaffa barn med en muslim och sedan konvertera till Islam. Sedan skall ju ungen bli omskuren också. Detta borde ju göra föräldrarna upprörda, eftersom "välviljan" om barn är djupt rotad bland svenskar - men inte de barbariska muslimerna.

En fullkomligt tragisk situation. Svenskar är dock rätt unika. Vi har en mycket låg frekvens av interrasiala, interkulturella och interreligiösa giftemål. Det är tack och lov bra. Men den här tjejen verkar fullkomligt ha flippat ur. Jag gissar på hon kommer göra en karriär som undersköterska - och stanna kvar där i arbetarklassen. Tur att dagens ungdomar blir allt mer "anti" detta mångkulturella projekt. De har ju upplevt det.
Citera
2010-05-29, 17:26
Medlem
Titta på henne hon är inte svensk i grunden..ser ut som en arab
Citera
2010-05-29, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Ursäkta men var står det att hon kopulerade med en "kulturberikare", samt var står det att hon är muslim?

Kolla hennes profilbild på Facebook. Skriker mussla om den
Citera
2010-05-29, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Jag är också rätt övertygad om detta. De här tonårsgraviditeterna är mycket vanliga hos arbetarklassen. Sådana flickor tycker att det är "gulligt" med en unge, helst en "mulattunge". Oftast blir det ingen mulattunge, däremot blir det att skaffa barn med någon muslim - och nio månader senare påträffas en litet barn. Naturligtvis kan snorungarna inte betala för sina ungar, så de lever på socialbidrag och på föräldrarnas välvilja. Detta måste onkeligen vara ännu värre för flickans föräldrar. Skaffa barn med en muslim och sedan konvertera till Islam. Sedan skall ju ungen bli omskuren också. Detta borde ju göra föräldrarna upprörda, eftersom "välviljan" om barn är djupt rotad bland svenskar - men inte de barbariska muslimerna.

En fullkomligt tragisk situation. Svenskar är dock rätt unika. Vi har en mycket låg frekvens av interrasiala, interkulturella och interreligiösa giftemål. Det är tack och lov bra. Men den här tjejen verkar fullkomligt ha flippat ur. Jag gissar på hon kommer göra en karriär som undersköterska - och stanna kvar där i arbetarklassen. Tur att dagens ungdomar blir allt mer "anti" detta mångkulturella projekt. De har ju upplevt det.

Ja precis. Ska dock tillägga för sakens skull att det givetvis inte är något fel med att vara varken under eller sjuksköterska. Hur som helst, detta med svenska tjejer och ickevita. Det fanns en period i högstadiet vill jag minnas, där en del tjejer tyckte det va cool med Ahmed och Carlos. Det försvann dock ganska fort. Jag kan helt ärligt säga, jag varken känner, har sett kompisar, kompisars kompisar, hört talas om någon, knappt sett på stan - En normal etnisk svensk flicka som haft barn med en ickevit. Det är i min omgivning en omöjlighet. Det beror säkerligen på att Sverige är så pass segregerat och etniska svenskar kan se utifrån att många folkgrupper inte beter sig som andra.

Som du säger, så verkar vi vara förskonade från det i Sverige i stor utsträckning.
Citera
2010-05-29, 17:38
Medlem
rambergsjesuss avatar
Otroligt respektlöst mot sin familj, hon borde förskjutas från familj och vänner för sitt svek. Hade det varit min dotter hade hon åkt ut med huvudet före och arvslös hade hon blivit, horan. Fast det kan vara dåligt föräldraskap också bakom det hela, nån batikhäxa till morsa kanske och en farsa (om någon finnes öh.) som inte vågar säga till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in