Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Jag är också rätt övertygad om detta. De här tonårsgraviditeterna är mycket vanliga hos arbetarklassen. Sådana flickor tycker att det är "gulligt" med en unge, helst en "mulattunge". Oftast blir det ingen mulattunge, däremot blir det att skaffa barn med någon muslim - och nio månader senare påträffas en litet barn. Naturligtvis kan snorungarna inte betala för sina ungar, så de lever på socialbidrag och på föräldrarnas välvilja. Detta måste onkeligen vara ännu värre för flickans föräldrar. Skaffa barn med en muslim och sedan konvertera till Islam. Sedan skall ju ungen bli omskuren också. Detta borde ju göra föräldrarna upprörda, eftersom "välviljan" om barn är djupt rotad bland svenskar - men inte de barbariska muslimerna.
En fullkomligt tragisk situation. Svenskar är dock rätt unika. Vi har en mycket låg frekvens av interrasiala, interkulturella och interreligiösa giftemål. Det är tack och lov bra. Men den här tjejen verkar fullkomligt ha flippat ur. Jag gissar på hon kommer göra en karriär som undersköterska - och stanna kvar där i arbetarklassen. Tur att dagens ungdomar blir allt mer "anti" detta mångkulturella projekt. De har ju upplevt det.
Ja precis. Ska dock tillägga för sakens skull att det givetvis inte är något fel med att vara varken under eller sjuksköterska. Hur som helst, detta med svenska tjejer och ickevita. Det fanns en period i högstadiet vill jag minnas, där en del tjejer tyckte det va cool med Ahmed och Carlos. Det försvann dock ganska fort. Jag kan helt ärligt säga, jag varken känner, har sett kompisar, kompisars kompisar, hört talas om någon, knappt sett på stan - En normal etnisk svensk flicka som haft barn med en ickevit. Det är i min omgivning en omöjlighet. Det beror säkerligen på att Sverige är så pass segregerat och etniska svenskar kan se utifrån att många folkgrupper inte beter sig som andra.
Som du säger, så verkar vi vara förskonade från det i Sverige i stor utsträckning.