2010-05-28, 22:38
Medlem
Eftersom min tråd om analsex blev låst så drar jag igång en ny tråd om en annan verkligt trevlig sysselsättning - smisk. Ja vad anses egentligen om detta? Själv tycker jag att det är ett trevligt nöje för såväl man som kvinna.

Själv har jag smiskat en hel del tjejer och använder då med fördel förutom handen saker och ting som alla har hemma. Läderbälte, träslev, hårborste m.m. Jag är själv ganska gammaldags och tycker att den bästa positionen helt enkelt är att ta ett rejält tag om kvinnans liv, sätta sig ner i soffan och dra henne med sig så att hon åker över knät. Ner med byxor och trosor och sen sätter man igång samtidigt som man berättar för henne vilken olydig slyna hon varit och att hon gjort sig förtjänt av en riktig omgång, samt att hon bara har sig själv att skylla. De bästa områdena att smiska är förstås rakt mot stjärten, sidorna på stjärten och låren. Sidorna och låren gör betydligt mer ont. Är det lite mer sexuellt kan man också smiska tjejens fitta mer eller mindre hårt. Har även haft privilegiet att få smiska ett mindre antal flickor till tårar. Mycket upphetsande. Smisk ska kännas och vara lite jobbigt. Smisk ska alltid vara lite mer smisk än vad kvinnan förväntar sig. Smisk kan följas av sex men kan också avnjutas för sig självt.

Den här tråden ska framförallt handla om riktigt smisk, över knät, stående böjd framåt, stående på alla fyra eller vad det nu kan vara. Att daska till någon under doggy är inte smisk för mig utan lek.

Åsikter om detta? Berätta gärna om era smisk-erfarenheter! Dock i vuxen ålder tack. Alla inblandade är givetvis samtyckande vuxna.
Senast redigerad av Hin håle 2010-05-28 kl. 23:18.
Citera
2010-05-28, 22:39
Medlem
torstenhingstens avatar
skönt att få smisk av en vacker tjej....
Citera
2010-05-28, 22:41
Medlem
Nylonarns avatar
Förstår inte varför man vill ha smisk, gör ju bara ont!
Citera
2010-05-28, 22:43
Bannlyst
Vissa kvinnor behöver en fast hand...
Citera
2010-05-28, 22:45
Medlem
Har aldrig förstått vad smärta har med sex att göra.
Citera
2010-05-28, 22:45
Medlem
Fenrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Eftersom min tråd om analsex blev låst så drar jag igång en ny tråd om en annan verkligt trevlig sysselsättning - smisk. Ja vad anses egentligen om detta? Själv tycker jag att det är ett trevligt nöje för såväl man som kvinna.

Själv har jag smiskat en hel del tjejer och använder då med fördel förutom handen saker och ting som alla har hemma. Läderbälte, träslev, hårborste m.m. Jag är själv ganska gammaldags och tycker att den bästa positionen helt enkelt är att ta ett rejält tag om kvinnans liv, sätta sig ner i soffan och dra henne med sig så att hon åker över knät. Ner med byxor och trosor och sen sätter man igång samtidigt som man berättar för henne vilken olydig slyna hon varit och att hon gjort sig förtjänt av en riktig omgång, samt att hon bara har sig själv att skylla. Har även haft privilegiet att få smiska ett mindre antal flickor till tårar. Mycket upphetsande. Smisk kan följas av sex men kan också avnjutas för sig självt.

Åsikter om detta? Berätta gärna om era smisk-erfarenheter! Dock i vuxen ålder tack. Alla inblandade är givetvis samtyckande vuxna.

Ja för fan, går du och bruden igång på smisk, kör för det. :-P
Citera
2010-05-28, 22:46
Medlem
mr.chongs avatar
varför ska man slå sin tjej? Även om hon nu gillade att få regält med spö så skulle jag tycka att det skulle kännas fel?
Citera
2010-05-28, 22:48
Medlem
anthropophobics avatar
Otäck fetisch! Säger som någon annan sa; Förstår inte vad smärta har med sex att göra, sex ska vara kul... Inte kul att göra illa sig
Citera
2010-05-28, 22:48
Medlem
Kalmantos avatar
Trevligt att daska till tjejens rumpa ordentligt när man tar henne bakifrån... Har uppskattats av alla tjejer jag gjort det på...

Men annars... begriper inte grejen...
Citera
2010-05-28, 22:50
Medlem
Smiskade ett ragg jag hade förra helgen. Gick inget bra. Hade ett halvlamt knull i doggy så jag tänkte liva upp lite med en lätt snärt, full som jag var så blev det lite hårdare än tänkt och tjejen blir sur och börjar skälla på mig. Fortsatte med att hon ännu lamare red mig ett tag.

Men jag uppskattar lite smisk i vardagen och enligt mina erfarenheter så är det 70/30 som gillar det. Kan även tycka om att känna mig lite olydig då och då.
Citera
2010-05-28, 23:00
Bannlyst
Som tjej har jag varit med om lite smisk.
Mesta dels när man har sex.

Rätt mysigt när man blir tagen bakifrån
Citera
2010-05-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikitA86
Som tjej har jag varit med om lite smisk.
Mesta dels när man har sex.

Rätt mysigt när man blir tagen bakifrån

Du behöver läggas över knät också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in