Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-28, 15:02
  #1
Medlem
Ovcharkas avatar
Happ, vad köpa inom denna prisklass? Behöver inte ha telefonen till något särskilt mer än ringa och SMS:a. Men kamera vore trevligt, likaså möjlighet att spela upp mp3. Så eh... hör av er.
Citera
2010-05-28, 16:40
  #2
Medlem
Ovcharkas avatar
Nokia 5230 kan du köpa! Men det är ju jag. Det är mig själv jag pratar med. Den har GPS! Men gud vad bra om jag eh... går vilse. Men jag går ju aldrig nånstans. SMS, MMS, chat, e-mail, bra upplösning på skärmen... Radio och mp3-spelare. Hm...
Citera
2010-05-28, 18:32
  #3
Medlem
frank_pes avatar
Sony Ericsson Yari eller C903 kanske?
Citera
2010-05-28, 18:34
  #4
Medlem
Johan_08s avatar
Begagnat är underskattat
Jag brukar köpa finfina mobiler för 3-400 kr.
Dom har väll en 1-3 år på nacken.
Citera
2010-05-28, 22:14
  #5
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Sony Ericsson Yari eller C903 kanske?

Bra tips där. Är det... är det en bra sida? Stabil, säker o.s.v? Inget lurendrejeri?
Citera
2010-05-29, 00:31
  #6
Medlem
Ovcharkas avatar
Men gud, hur ska jag kunna välja mellan dom två? Yari verkar vara lite mer ungdomlig än C903. Hm...

edit: De har inte touch screen...?
__________________
Senast redigerad av Ovcharka 2010-05-29 kl. 00:40.
Citera
2010-05-29, 13:25
  #7
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Bra tips där. Är det... är det en bra sida? Stabil, säker o.s.v? Inget lurendrejeri?
Det skulle jag tro då jag hittade den hos Prisjakt och söker man på deras tel.nr. så är det en butik i Varberg samt har jag sett reklam för RingUp i t.ex deras katalog där Lasse Kronér är med: http://multi.mediapaper.nu/?PubId=A5...039C39DAF49CF7

Såg inte att du önskade touch i så fall får du inte lika bra kamera och sämre märke för din budget.
Yari ska ha härliga knappar vad jag läst och enklare att fälla upp men verkar inte va så stor skillnad på dom annars.
__________________
Senast redigerad av frank_pe 2010-05-29 kl. 13:31.
Citera
2010-05-30, 14:14
  #8
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Det skulle jag tro då jag hittade den hos Prisjakt och söker man på deras tel.nr. så är det en butik i Varberg samt har jag sett reklam för RingUp i t.ex deras katalog där Lasse Kronér är med: http://multi.mediapaper.nu/?PubId=A5...039C39DAF49CF7

Såg inte att du önskade touch i så fall får du inte lika bra kamera och sämre märke för din budget.
Yari ska ha härliga knappar vad jag läst och enklare att fälla upp men verkar inte va så stor skillnad på dom annars.

Ah, det behöver ju inte vara touch men fick lite känsla för det. Men de verkar bra de här telefonerna.
Citera
2010-05-31, 01:36
  #9
Medlem
Ovcharkas avatar
Aja, fegade ur. Beslöt mig för att handla från ett ställe som finns i stan så jag kan lämna in telefonen där om den jävlas med mig, vilket den såklart kommer göra. Så det blev Elgiganten och Nokia 5230. Stor skärm, bra upplösning, GPS, 3G... utöver det som alla andra telefoner också har.

Tror nog jag kommer bli nöjd. Inte så konstigt, har ju bara haft telefoner för 200 spänn styck för...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback