Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Jag har gtt Hund p gymnasiet och iallafall hr jag bor finns d inte ett endaste jobb inom hund. Tyckte min utbildning endast gynnade min fritid.. Det enda man kan komma p r ju att starta eget fretag, vilket man kanske hellre avstr frn..
Jag vet fan inte ett endaste yrke inom hund :P Knns som ingenting inom just hund kan man leva p. Som mina kompisar som var s dumma och sa t mig att starta en kennel. Jo, nog kan man ju leva p en kennel. HOST! Du betalar fan mer n du tjnar med en kennel. Men det fattade dom inte :P
Men ter till mnet. Har ingen aning!!

FY FAN VILKEN ROLIG LINJE!!! nskar verkligen jag hade gtt den.
:P Visst r det vldigt dligt betalt att jobba som kennel. Men om du har kenneln hemma s slipper du kostnaden fr att ta dig till ett jobb.
Du kan ju ven ha ett annat fretag vid sidan om kenneln? Tror inte du behver kolla valparna hela tiden. S varfr inte starta ett postorderfretag som sljer hundmatsklar och koppel? Lansera det p ntet, och s tjnar du en hacka dr.
Eller s kan du ju gra som dom flesta kennlarna jag varit p. Oftast ensamstende ldre kvinna utan barn. Som lever ett socialt fattigt liv.
Mindre vnner = Mindre utgifter
Rtta mig om jag har fel?