Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Fråga. I teorin har jag 1 vit och 1 svart förälder. Alltså blir jag mullat = inte arsik
Efter det gifter jag mig med en vit fru = Mulatt + Vit = Halv Mulatt
Min son gifter sig med en vit kvinna = Halv mulatt + vit
Osv..
När blir man arisk igen?!
Judarna är ett av världens mest rasmedvetna och rasistiska folkslag. Det finns fall i Bibeln där de dödar individer ur det egna folket som beblandar sig med andra folkslag.. Och enligt judebibeln så tar det 10 generationer att "rena" blodet igen, förutsatt att ingen ny rasblandning sker under denna tid.. Låter som ett vettigt mått, men eftersom ditt fall av rasblandning är så grovt(vit+neger) så tror jag det tar längre tid, kanske det dubbla, dvs 20 generationer.. Du hävdar också att eftersom våra förfäder kom från Afrika så finns det väl inga "egentliga vita".. du har inte förstått.. vår ras uppstod inte genom rasblandning.. den uppstod genom geografisk ISOLERING, och genom tusentals år av anpassning till den miljö och det klimat som råder i det kallare Europa.. Vi har alltså utvecklats BORT från negern, som vi varit åtskiljda ifrån i mer än 100.000 år.. och vi vill inte återförenas med den fula neger-rasen, i motsats till en del hjärndöda multi-kulti-vurmare, även om det nu är möjligt med dagens moderna kommunikationsmedel...