Tar från min blogg:
*Även lyckats se massa skit på natten igen, första gången så vaknade jag av ett jävla liv i lägenheten och ser att i soffan är 3 pers minst som håller på att bråka som fan, rör sig runt men dom märker inte mig, så tar upp mobilen och börjar filma lite men det var för mörkt för att se. När jag hade filmat i 10 sek så försvann dom och hade ju inget bevis på att det jag såg verkligen händer!
*Andra gången så höll min kudde på att explodera och då hade det flygit taggar in i kroppen på mig, så vek min största kudde och pressade ned på den andra, väntade bara på smällen men det blev ingen så jag slängde ner den fort som FAN ner på golvet där den fick ligga.
*Nån står vid min TV och kollar på mig. Frågar vem det är men han svarar inte. Sen efter 20 sek ser jag att det var min pengaburk bara.
*Hade sett dom 3 första Star Wars filmerna och fick för mig på natten att Yoda låg inuti min kudde, och att jag hade klämt ihjäl den stackarn. Så jag bar försiktigt ner han på golvet och lät han ligga där tills morgonen. Då när jag såg kudden kom jag på vad jag hade gjort och började garva.
*Försökt stänga in massa bin med kudden i sängen för att sedan springa ut ur rummet och stå i hallen ett tag tills jag vaknat till.
*Sprungit fram till min snowboard på väggen, helt övertygad om att den håller på att ramla ner och sliter ner den (Sitter stenhårt med några skruvar) och lägger den på golvet.
*Kastat en kudde tvärs över rummet på mitt fönster för att skrämma iväg någon som försökte ta sig in med hjälp av stege, Detta resulterade i att jag hade ner min blomkruka kl 3 på natten.
*Sett min polare krypa längs golvet sakta men säkert
*Pratat med massvis med intressanta människor
När jag var yngre så gick jag i sömnen ofta och vet inte riktigt om man kan räkna det som en hallis men jag tog på mig vinterjacka och skulle gå till skolan mitt i natten. Farsan hörde hur dörren öppnades och kollade vem det var, jag stod där påväg ut i snöstormen då i bara jacka och kallingar.
Får hallisar mycket mer sällan nu. När jag var som mest uppspelt och stressad så var dom som värst.
*EDIT* Jag har ju låtit mina polare fått vara med om mina påtåg oxå. Jag hade lanat en gång och tog på mig min polares kalsonger utanpå mina egna. Gick ner till rummet dom satt i och dom undra vafan jag höll på med

Sen en gång skulle jag rycka lite i polarns täcke av nån anledning. Han började sparka som en galning och jag började skrika för full hals. "Vad vad vad?!" Ropar han och jag står där i mörkret helt skräckslagen.